Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej Anonimowi,
piszę do was z pewną sprawą. Mam tytuł mgr inż., a w chwili obecnej się doktoryzuję. Jednocześnie pracuję jako pracownik biurowy w pewnej firmie związanej z przemysłem. 70% czasu spędzam przed komputerem w biurze, ale te pozostałe 40% spędzam na halach produkcyjnych, żeby doglądać prac i kontrolować pracowników fizycznych. Na hallach jak to halach, trzeba nosić kask. Od firmy dostałem kask koloru NIEBIESKIEGO, czyli taki sam kolor jak noszą zwykli pracownicy fizyczni. Jak jeszcze ubiorę roboczą bluzę to z moją mordą prawie w ogóle się nie wyróżniam do tych roboli. Powiedziałem mojemu bezpośredniemu przełożonemu, że chce nosić biały kask, bo nie po to #!$%@?łem na studiach (przełożony ma tylko inż.) żeby nosić taki sam kask jak pracownicy fizyczni. Nawet powiedziałem, że jak nie mają na stanie w magazynie to sobie sam kupię i będę miał na przyszłość. Ale on NIE, że mam chodzić w tym kasku. Zaraz ktoś napisze, że ledwo skończył studia, tytuły przed nazwiskiem się pojawiły to już się wywyższa, ale tu chodzi o pewną hierarchię która musi być zachowana. Adwokaci mają swoje togi, duchowni ornaty, a ja chcę nosić biały kask! Czy szef mi czegoś zazdrości? Boi się o swoje stanowisko?
i NAJWAŻNIEJSZE? Czy są jakieś przepisy które regulują możliwość noszenia poszczególnych kasków o rożnych kolorach?
#pracbaza #zwykladziewczyna #politechnika

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: NowyJa
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Hej Anonimowi,
piszę do was z pewn...

źródło: comment_fN2L0j3So414g3D3L0dV2C1DwVjSIEO0.jpg

Pobierz
  • 67
i NAJWAŻNIEJSZE? Czy są jakieś przepisy które regulują możliwość noszenia poszczególnych kasków o rożnych kolorach?