Wpis z mikrobloga

KLIJENT LECIAŁ PO AŁTOSTRADZIE DWIE PAKI I CHCIAŁ KÓMPLOWI PRZY LANSOWAĆ MUWI PATSZ JAK TO IDZIE I WDÓSIŁ PEDAŁ W PODŁOGE AŁTOMAT BIEK ZREDŁUKOWAŁ I TAK SIE SILNIK ZAKĄCZYŁ. PRZY TASZCZYŁEM GO LAWETO NA WARSZTAT MUWIE DLAMIE TEN SILNIK JES DO WY PIŻDŻENIA NA ZŁOM CZEBA DAĆ INNY ALE GUMIAK MUWI CZEKAJ CZEKAJ I CURKE SWOJO WOŁA LAT SZEŚĆ SIE DŻE MARYSIAAAAA HOĆ JES PÓZLE DO POŁUKŁADANIA!!!!!

MARYSIA OD GUMIAKA NAM W PUŁ GODZINY PO UKŁADAŁA Z KAWAŁKUW NAPOWRUT TE KORBY TŁOKI SWOŻNIE TERAS TYLKO PO LEPIĆ I ZNOWUSZ CO POLATA A KLIJENTA SIE ZKASUJE ZA REMOND

#cytrynigumiak
Pobierz goferek - KLIJENT LECIAŁ PO AŁTOSTRADZIE DWIE PAKI I CHCIAŁ KÓMPLOWI PRZY LANSOWAĆ MU...
źródło: comment_1laFXqrTHBNCNUdkxsjJdLA2IifGv5wV.jpg
  • 13
@S-Type: @matt_PL:

Wystarczyło, że zabrakło smarowania i zaczęła się reakcja łańcuchowa. Jak walnął jeden korbowód to silnik mógł jeszcze działać na 3 cylindry. Ten pęknięty latał w misce, rozwalał się i uszkadzał kolejne. Dodatkowo jak samochód jechał i był na biegu to nawet przy zgaśnięciu silnika od razu się nie zatrzyma tylko masa ciągnie dalej i kręci wałem.
Trafia się też czasami takie uszkodzenie z powodu poluzowanych śrub na korbowodzie.
@mgr_rybak W sumie to całkiem logicznie to opisałeś. Mimo wszystko uszkodzenia wydają się nadzwyczaj duże. Ale warsztaty pewnie nie takie cuda widziały ( ͡° ͜ʖ ͡°)