Wpis z mikrobloga

mBank właśnie jak dla mnie wbił sobie gwóźdź do trumny.
Ich system wykonał wczoraj sam z siebie przelew i sam sobie autoryzował tę operację. Mimo to że mam włączone wszystkie możliwe zabezpieczenia, autoryzację przez aplikację mobilną itp.
Odbiorca nie był dodany do zaufanych, nie miałem go na liście odbiorców bez autoryzacji itd.
Jednak tak zwany asystent płatności wykonał sam z siebie przelew. Dobrze że na 80pln a nie na 10000.

Zgłosiłem wczoraj sprawę i złożyłem reklamację. Co zrobił mBank? Zablokował mi dostęp do kont, kart i wszelkich operacji. "Do czasu wyjaśnienia". Minęła doba, dzwonię przed chwilą i jak na razie nic nie wiadomo, dowiedziałem się jednak że blokada może trwać do 30 dni.

Czyli reasumując. mBank sam sobie przelewa pieniądze, niezależnie od kodów jednorazowych, autoryzacji w aplikacji itd. I w rezultacie błędu banku blokowane są moje środki i karty.

#banki #technologia #internet #zabezpieczenia może was zainteresuje @niebezpiecznik-pl no i @mBank
b.....u - mBank właśnie jak dla mnie wbił sobie gwóźdź do trumny. 
Ich system wykona...

źródło: comment_gKb0dUPm2rheBOpVNZODudbufzawMTUg.jpg

Pobierz
  • 277
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@blubi_su: samo z siebie to się nic nie robi, prędzej obstawiam kogoś z supportu, co próbował sobie... no właśnie nie wiem co, ale zabrał kasę. Proponuję sprawę zgłosić na Policję lub/i KNF. Jak poczują oddech smoka to się wyjaśni. Niech prześwietlą zarówno bazy danych, jak i firmy outsourcingowe pracujące dla mBanku. Wydaje mi się, że Gemius jest jedną z takich firm.
  • Odpowiedz
@qmox: dlatego napisałem "jest/był". ;) Dla mnie niby tez, ale tu jakieś ubezpieczenie, tam nagle wprowadzili miesięczne opłaty za posiadanie kont walutowych.. i w pewnej chwili zorientowałem się że koło 40zł pobierają mi miesięcznie. Karte i bankomaty miałem tez darmowe. ;)
  • Odpowiedz
@blubi_su: ja to chyba mam konto w banku widmo, nikt powyżej nie wspomniał o BZWBK ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie wiem jak nowe oferty ale ja mam starą i sobie cenię, poza tym świetna obsługa i praktycznie brak problemów, no może częste (zapowiadane, powiadomienie push na telefon) przerwy konserwacyjne w nocy
  • Odpowiedz
@WuDwaKa: @blubi_su: nie mam pojęcia po co wołacie ten @ZespolmBanku, przecież oni są tylko po to by klepać formułki, że niby ktokolwiek się interesuje twoją sprawą, tylko gównoburza i obawa o zły PR może sprawić, że ktokolwiek decyzyjny przyjrzy się twojej sytuacji. Tak się właśnie stało w tym przypadku, "daj namiary, to przyjrzymy się sprawie", a jak coś się ruszy, to prędzej dzięki gorącym czy innej
  • Odpowiedz
@waluch: Millennium polecam z czystym sumieniem. Mam tak, że jak jest wpływ powyżej 1k to place 4,90 za ubezpieczenie karty i to całość opłat. Wypłaty z dowolnego bankomatu zgodnie z ustalonym limitem i bez prowizji


No i nigdy nie korzystaj z aplikacji mobilnych, chyba że ratujesz komuś życie.
  • Odpowiedz
@blubi_su: Ja to się najbardziej martwię, że właściwie każdy bank w dowolnej chwili może zmniejszyć Ci saldo o jakąś kwotę i jeśli nie będzie w historii związanego z tym przelewu to większość ludzi by nic nie zauważyła.
  • Odpowiedz