Wpis z mikrobloga

Witajcie, motomirki.
W nawiązaniu do tego postu podaję modyfikację sposobu chłodzenia, bazując na tym, co udostępnił @TypowyPolskiFaszysta.
Teraz jest to przez skrzela zamiast tylnych szyb ;)
Wołam potencjalnie zainteresowanych:
@Eternit_z_azbestu @bigger @Losiuu @jackill @Pawel4freak
#poloneztrophy #halotupowstajesandrail #polonez #sandrail #tuning #motoryzacja
______________
Jeśli chcesz poznać historię budowy pojazdu, zajrzyj na ten profil!
SPGM1903 - Witajcie, motomirki.
W nawiązaniu do tego postu podaję modyfikację sposob...

źródło: comment_aC66d9JrOBmSJUZc01J6c95XF3IMSe12.jpg

Pobierz
  • 5
@SPGM1903: widziałem patenty, że chłodnica jest położona a nie stoi w pionie - środek ciężkości i wymiana powietrza. Pogugluj po forach, jest sporo takich projektów z opisem. Na racingforum.pl chyba coś było z chłodnica z tyłu.
@SPGM1903: http://www.speedhunters.com/2013/06/get-nuts-forrest-wangs-s14/

Tutaj chłodnica jest położona a wentyle wywiewają ciepłe powietrze. Zimne powietrze jest nawiewana kanałami NACA. Dzięki temu mógł wepchnąć o wiele większą chłodnicę, niż by weszła pionowo.

Tutaj też ciekawe rozwiązanie na wrzucenie dużej chłodnicy:

https://www.driftworks.com/forum/threads/nur-motorsport-s14a.73978/

Albo bardziej hardkorowo:

http://www.motoiq.com/MagazineArticles/ID/1886/PageID/2868/A-Quick-Look-at-Stephan-Verdiers-2011-Rallycross-Subaru-STi.aspx