Wpis z mikrobloga

  • 10
To się nazywa podejście do klienta.
Mam #vpscos w #webh . Wczoraj była awaria. Nie wiem ile trwała na pewno, ale jakoś około godziny tego co ja się zorientowałem.
Naprawili i Z automatu , bez żadnych gróźb i żali "w ramach rekompensaty konto zostało przedłużone o 7 dni". Niby drobiazg ale ile razy są awarie hostingu dużo gorsze i jedyne co sie dostaje to zbiorowe przepraszam.
@webh : szacunek ludzi ulicy! ( ͡º ͜ʖ͡º)

#hosting
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@trustME: W prawdzie od niedawna korzystam z usług @webh - ale już od samego początku poziom obsługi klienta mnie zaskoczył - pozytywnie! :)
Widzę że nie byłem jednorazowym przypadkiem - co mnie cieszy i utwierdza w przekonaniu o wyborze dobrego usługodawcy.

Big up
  • Odpowiedz