Wpis z mikrobloga

Gearbest chce mnie wyruchać...

Zepsuł mi sie iLife A4 kupiony Feb 01, 2017 06:08:07 AM po włączeniu zasilania ciągle działa jedna zmiotka a po uruchomieniu jedno koło wolniej działa, czyli całe odkurzacz działa źle.

Opisałem problem, nagrałem film, oni napisali, aby sprawdzić kółka, włosy, ogólnie wyczyścić odkurzacz. Zrobiłem to już wczesniej zanim do nich napisałem. wymieniłem zestaw szczotek za 13.99$ (zamówiłem od razu przy zakupie odkurzacza)

Teraz dostałem wiadomość, że mogą mi zwrocić szczotek 13.99$ co jest kosztem zestawu wymiennego szczotek. Odkurzacz dalej nie działa

We can offer 2 options for you:

1) We can refund you 13.99 USD on your GB Wallet (store credit) and exceptionally reward you with extra points. (e.g. If your refund is 1USD = 2 points ,3USD =3*2 points => get 6 points etc)

You can use both your wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Check out to use point :http://www.gearbest.com/about/about-points.html

2) We can refund you 13.99 USD on your original payment account.

Please note:

- For PayPal account refund may take 48 hours to process and appear in your paypal account.


Jak wyglądały wasze przejścia z chińską gwarancją?

#gearbest #chinskagwarancja #ilife
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Froto: ja raz mailem na gearbest i wszystko bez problemu - opis i filmik dostarczyłem. Wysłali nowy item z zestawu. Uszkodzony przedmiot był wart 15$ może dlatego łatwo się zgodzili.
  • Odpowiedz
@Froto: ech, pytałem jakiś czas temu o odkurzacze z Chin i jak to czytam to cieszę się, że wziąłem amerykański odkurzacz z chin w EURO, przynajmniej ta gwarancja jest normalna ( ͡° ʖ̯ ͡°) pisz im, że się nie zgadzasz, może po prostu mają taką ścieżkę rozwiązywania problemu, jak się nie zgodzisz to dopiero przeczyta to człowiek
  • Odpowiedz
@Froto: Trochę brzmi tak, jakby zrozumieli, że te dodatkowe szczotki nie działają, a nie, że odkurzacz się zepsuł. Próbuj dalej i koniecznie daj znać jak się sprawa rozwinęła, bo też mam A4 z Gearbesta, ale na razie - tfu, tfu - wszystko z nim okej
  • Odpowiedz
@AliPaczka: w odpowiedzi ctrl+v

Thank you for your inquiry your order.

We are willing to help you the best we can.

Please review here for more
  • Odpowiedz
@lukaszlukasz: @Dreszczyk: update
@Cash1337: Pewno pracujesz teraz, ale mam mały update, napisałem do gearbestu kiedy mi dadzą tracking paczki i dostałem odpowiedź.

The item has not been repaired now.

It will take 1-2 months to repair it.

Could you please wait for one month more?

We will send you message once the item is shipped out.
  • Odpowiedz