Wpis z mikrobloga

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2017/03/16/this-is-why-its-a-bad-idea-for-games-like-mass-effect-andromeda-to-have-piecemeal-embargoes/#41d76e82690e
Żałosne, to co, mam rozumieć, że niedopracowane animacje i bugi są tylko przez pierwsze 10h, a potem magicznie znikają?
No tak przecież ludzki mózg jest emejzing i sam potrafi korygować niektóre nieprawidłowości w widzeniu, więc po tych pierwszych godzinach się przyzwyczaimy do #!$%@? XD
#masseffect
  • 10
  • Odpowiedz
@DPressed:
Co animacji to nie ma dla nich usprawiedliwienia ale dla jednych jest to większy problem dla innych mniejszy. Bugi zawsze można załatać - jeszcze nawet premiery nie było.
Co do reszty: gra może nadrabiać np. fabułą, klimatem pozostałych planet. Czy tak będzie? Nie wiem. Czy ktokolwiek jest w stanie teraz to stwierdzić (i nie złamać NDA)? Nie.
Robi się straszny ferment, który jest spowodowany tylko jednym elementem gry. Recenzje sporządzone
  • Odpowiedz
@BobbyBambo: @Bratkello: @vateras131: Spoko, na razie się czepiamy tylko tych bugów które występują, a jest ich dużo. Nie wiem czy ktoś się orientował w temacie, ale mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego w ME:A, grze która jest RPGiem, nie stosuje się motion-capture np. twarzy? Rozumiem ME 1/2/3, ale na Frostbite 3? Pewnie wzrost kosztów, ale kurde, robią rpga wymieszanego z tpsem. Pewnie powodem jest jeszcze custom creator.
Dobrze ktoś to
  • Odpowiedz
@Bratkello: No fakt ( ͡° ͜ʖ ͡°) I w sumie dość dużo tych głównych, ważnych osób zarządzających/projektujących, w połowie i na początku tworzenia. Nie mogę teraz wymienić imion i nazwisk ale pamiętam, że przy każdym odejściu były afery i obawy o los ME:A ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DPressed:
Generalnie ludzie piszą, że gra była robiona przez taki "team B" Bioware. Dlaczego zdecydowano się na to w przypadku tak wielkiej marki i czy to jest prawda to nie wiem. Ale trochę by tłumaczyło uchybienia i regres np. w mimice.

Nie wiem czy ktoś się orientował w temacie, ale mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego w ME:A, grze która jest RPGiem, nie stosuje się motion-capture np. twarzy?

Próbowałem właśnie raz czegoś
  • Odpowiedz
@vateras131: Też o tym pomyślałem, ale twarz można zmodyfikować z tego co rozumiem tylko u Ryderów, więc nie rozumiem dlaczego reszta postaci nie miałaby być stworzona tą technologią. Np. w BF1 twarze nie wyglądają jak gówno, a są na tym samym silniku, wiem, że to inne studio ale bez przesady. Widzę też dużą różnicę w oświetleniu, w cutscenkach i dialogach, twarze i w sumie wszystko jest oświetlone jakby z każdej strony
  • Odpowiedz