Czy tester uszczelki pod głowicą ma sens? Silnik bierze olej, świeca jest zalana w oleju. Po ok 10km odłącza się 1 cylinder i pracuje tylko na 3. Opisywałem już problemy związane z tym autkiem(audi a4 b5 1.6). Mechanik zaproponował wymianę świec, a w ostateczności uszczelniaczy zaworowych. Ciśnienie 13barów na wszystkich cylindrach, więc ok. Poprzedni pomiar pokazał 7-8barów, tyle że był uszkodzony termostat, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czyli test na zimnym silniku oraz na zamkniętej przepustnicy(bez dodawania gazu). Czy ciśnienie mogło aż tak wzrosnąć? Czy można wykluczyć pierścienie? Co najlepiej zrobić w tej sytuacji?
@danio_96 tak jest to jest od odmy ale widzę że było kombinowane.
Jak to po odliczeniu listwy silnik chodzi? Jak odlaczales listwe.
Pisałeś o ciśnieniu paliwa że jest 3.5 bara ale to było na pracującym silniku? Podcisnienie jest podłączone do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej?
Jak to po odliczeniu listwy silnik chodzi? Jak odlaczales listwe.
@niezawodny: Nie wiem jak to możliwe, mechanik też mówił że po odłączeniu powinien zgasnąć.
Pisałeś o ciśnieniu paliwa że jest 3.5 bara ale to było na pracującym silniku? Podcisnienie jest podłączone do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej?
@niezawodny: Nie mam pojęcia, ja tego nie sprawdzałem tylko właśnie ten mechanik.
sama zmiana oleju nie ma aż takiego wpływu tymbardziej że jest on nie najgorszy do tego silnika.
@niezawodny: No tak ale jeśli jeździł w Niemczech cały czas na innym? A może handlarz zmienił silnik? Jak to możliwe że rok temu poprzedni właściciel nie miał żadnych problemów?
@niezawodny: Niestety byłem u kolegi, sprawdził mi to co rzekomo tamten mechanik wymienił. Wiecie co się okazało? Że NICnie zrobił, a kasę wziął... Miał wymienić 2 wahacze, nie ma po nich śladu. Miał wymienić uszczelkę pod podkrywą zaworów. Ale tego nie zrobił tylko silion i jazda... Nie wiem nawet czy wymienił termostat, bo do oleju chłodniczego dolał WODY. Dosłownie, jest 1 litr płynu a reszta to woda. Dlatego termostat
dziwna ta praca silnika po odliczeniu listwy, nie rozumiem tego nic z nic.
@niezawodny: Post niżej, wszystko wyjaśniłem. Widać jak się zna tamten mechanik... Teraz już wiem co to jest. Przeczytaj ten post wyżej prosze, bo już nie mam słów na to...
Oglądam tak sobie Rancho nad ranem i kurde widze ze dobre aplikacje ma na pulpicie Lucy jako wójt xD uTorrent i GTA4 xD #ranczo #heheszki #seriale #gry
Silnik bierze olej, świeca jest zalana w oleju. Po ok 10km odłącza się 1 cylinder i pracuje tylko na 3.
Opisywałem już problemy związane z tym autkiem(audi a4 b5 1.6).
Mechanik zaproponował wymianę świec, a w ostateczności uszczelniaczy zaworowych.
Ciśnienie 13barów na wszystkich cylindrach, więc ok. Poprzedni pomiar pokazał 7-8barów, tyle że był uszkodzony termostat, czujnik temperatury cieczy chłodzącej, czyli test na zimnym silniku oraz na zamkniętej przepustnicy(bez dodawania gazu).
Czy ciśnienie mogło aż tak wzrosnąć? Czy można wykluczyć pierścienie?
Co najlepiej zrobić w tej sytuacji?
#mechanikasamochodowa #audi #a4 #a4b5 #motoryzacja
Jak to po odliczeniu listwy silnik chodzi? Jak odlaczales listwe.
Pisałeś o ciśnieniu paliwa że jest 3.5 bara ale to było na pracującym silniku? Podcisnienie jest podłączone do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej?
@niezawodny: Nie wiem jak to możliwe, mechanik też mówił że po odłączeniu powinien zgasnąć.
@niezawodny: Nie mam pojęcia, ja tego nie sprawdzałem tylko właśnie ten mechanik.
@niezawodny: Co masz na myśli, coś nie tak z tą rurką?
Zapal silnik i odlaczaj po jednym wtrysku (kostki wtyczki same) i sprawdź czy jest różnica jakąkolwiek. Skąd jesteś?
@niezawodny: Z Siedlec
Zrób jak napisałem musisz eliminować poszczególne elementy
@niezawodny: Ok, a co sądzisz o tym oleju?
@niezawodny: No tak ale jeśli jeździł w Niemczech cały czas na innym?
A może handlarz zmienił silnik? Jak to możliwe że rok temu poprzedni właściciel nie miał żadnych problemów?
@niezawodny: Od handlarza, w styczniu
Przy wymianie oleju w filtrze nie było niczego dziwnego? Czegoś jak kamień z czajnika
@niezawodny: Nie, czarny olej
Wiecie co się okazało?
Że NICnie zrobił, a kasę wziął...
Miał wymienić 2 wahacze, nie ma po nich śladu. Miał wymienić uszczelkę pod podkrywą zaworów. Ale tego nie zrobił tylko silion i jazda...
Nie wiem nawet czy wymienił termostat, bo do oleju chłodniczego dolał WODY. Dosłownie, jest 1 litr płynu a reszta to woda. Dlatego termostat
@niezawodny: Post niżej, wszystko wyjaśniłem. Widać jak się zna tamten mechanik... Teraz już wiem co to jest. Przeczytaj ten post wyżej prosze, bo już nie mam słów na to...
Komentarz usunięty przez autora