Wpis z mikrobloga

@l-da: był też projekt o nazwie Mitor-2.

Początkowo miała być to tylko ulepszona wersja Mitora-01, w której przewidziane było wykonanie nadbudowy Żuków oraz połączenie ich przegubem. Kolejny projekt Mitora-02 przewidywał wykorzystanie dwóch ciągników samochodowych połączonych częścią dla pasażerów. W pojeździe użyte miały być części z samochodów Ikarus i Lublin. Planowane było zbudowanie trzech takich pojazdów, a prototyp miał być wykonany w Zakładach Naprawczych Taboru Samochodowego i Sprzętu w Brzesku.
Jestemtunowy - @l-da: był też projekt o nazwie Mitor-2. 
 Początkowo miała być to tyl...

źródło: comment_v6bH7fosBPrxwD7b3tL1Q0Xal5UH6wFM.jpg

Pobierz
@l-da:
A wiadomo dlaczego nie wyszło poza fazę prototypu?
Co było największym problemem?

EDIT:
Za wiki: miejscowe władze nie były zainteresowane tak małymi pojazdami.
W sumie jak to przemyśleć to na trasie Trzebnica-Wrocław jeździ co pół godziny szynobus, który jest dość mały i często zapełniony w większości. A jest kilkukrotnie większy od Mitora, więc faktycznie nie widzę zastosowania dla tak małych pojazdów.
Ile tych żuków zalegało na placu fabrycznym, że taki chory pomysł wszedł do testowania. Z drugiej strony to jeszcze te pionierskie czasy gdzie nie robiło się wałków na funduszach ue i różnej maści dopłatach.
@l-da: Znając profesora Czyczułę (lub jak sam mówił z angielskiego "did she feel?") nie zdziwiłbym się że to po prostu takie trollowanie na miarę gościa który ma do dyspozycji jakiś warsztat kolejowy, trochę zbędnych części i czasu xD