Aktywne Wpisy
deafpool +243
Karyna która mieszka pode mną co godzinę wychodzi na balkon żeby sobie zajarać. W moim mieszkaniu śmierdzi dymem papierosowym tak, że aż chce się rzygać. Najgorzej jest w takie dni jak ten, gdy prawie w ogóle nie ma wiatru. Smród zostaje w moich pomieszczeniach.
Dziś wylałem na podłogę balkonu litr wody, która nawilżyła Karyne.
Teraz będę "podlewał kwiatki" za każdym razem kiedy zacznie palić sobie na balkonie.
Acha i jeszcze jedno.
#
Dziś wylałem na podłogę balkonu litr wody, która nawilżyła Karyne.
Teraz będę "podlewał kwiatki" za każdym razem kiedy zacznie palić sobie na balkonie.
Acha i jeszcze jedno.
#
nad__czlowiek +26
#programowanie #programista15k #programista25k #it #pracait #pracbaza #korposwiat #ppbit #kryzysit #scrum #scrummaster
Jak ja gardzę i pluje na wszystkich hybrydziaków/biuraków(buraków). Jakim trzeba być PRZEGRYWEM bez żadnych znajomych by argumentować wizytę w biurze "kwestiami obycia z ludźmi"
Hybrydziaku biuraku, autysto, przegrywie jeden z drugim zrozum, że niektórzy ludzie mają ciekawych znajomych poza pracą z normalnymi zainteresowaniami i ja zdecydowanie wolę sobie wyjść do ludzi których SAM SOBIE DOBIERAM. Moich znajomych na poziomie - lekarzy,
Jak ja gardzę i pluje na wszystkich hybrydziaków/biuraków(buraków). Jakim trzeba być PRZEGRYWEM bez żadnych znajomych by argumentować wizytę w biurze "kwestiami obycia z ludźmi"
Hybrydziaku biuraku, autysto, przegrywie jeden z drugim zrozum, że niektórzy ludzie mają ciekawych znajomych poza pracą z normalnymi zainteresowaniami i ja zdecydowanie wolę sobie wyjść do ludzi których SAM SOBIE DOBIERAM. Moich znajomych na poziomie - lekarzy,
Tak wygląda rzeczywistość pieszych poruszających się po Kielcach. Miejski Zarząd Dróg projektując drogi jedyne co bierze pod uwagę to potrzeby kierowców. Potrzeb pieszych na żadnym etapie projektowania nie uwzględnia się - nawet w ścisłym centrum. Węzeł Żytnia jest klasycznym negatywnym przykładem tego do czego prowadzi nieograniczona rozbudowa dróg bez żadnych refleksji. Takich miejsc w Kielcach, gdzie kierowy mogą pokonywać skrzyżowanie w jednej fazie sygnalizacji świetlnej a piesi i rowerzyści muszą czekać kilka razy jest niestety więcej. Jest to jawna dyskryminacja osób niezmotoryzowanych.
Kategorycznie nie zgadzamy się z taką polityką miasta wobec pieszych! Uważamy, że w centrum miasta priorytetem powinny być ułatwienia. Dlatego w naszym programie transportowym dla Kielc ruch pieszy umieściliśmy na pierwszym miejscu, gdyż pieszym jest każdy i każda z nas - nawet wysiadając z samochodu na parkingu stajemy się osobą pieszą.
Co proponujemy w naszym programie?
Aby infrastruktura piesza, która powstaje, była przyjazna pieszym, uchwalimy standardy infrastruktury pieszej, które zostaną narzucone projektantom. Skończymy wreszcie z kostką betonową i zastąpimy ją sprawdzonymi płytami lub asfaltem. Przeniesiemy parkowanie z chodników na jezdnie. Przebudujemy lub przeprogramujemy wszystkie sygnalizacje świetlne tak, by piesi mogli przejść skrzyżowanie w czasie jednego cyklu. Każdą inwestycję będziemy konsultować z mieszkańcami i mieszkankami, zwłaszcza z osobami z niepełnosprawnościami.
Na wszystkich ulicach nietranzytowych uspokoimy ruch. Wprowadzimy strefy tempo 30, niektóre ulice zamienimy w woonerfy. Zgodnie z decyzją środowiskową całkowicie usuniemy parkowanie z płyty Rynku oraz zamkniemy go dla ruchu samochodowego. Przywrócimy zlikwidowane w ostatnich latach przejścia dla pieszych oraz przeprowadzimy audyt bezpieczeństwa dla każdego istniejącego. Zrezygnujemy z budowy niewygodnych i drogich przejść podziemnych i nadziemnych. Przestaniemy budować infrastrukturę rowerową kosztem pieszej.
https://www.facebook.com/razemswietokrzyskie/photos/a.727416107362739.1073741828.727408490696834/1031035443667469/?type=3&permPage=1
#kielce #razem #partiarazem #piesi #transportmiejski #urbanistyka #polityka
Od idei do realizacji droga jest długa i nawet nie w pełni dobry projekt jest godny zainteresowania, bo można go ulepszyć.
https://radiogdansk.pl/audycje-rg/komentarze-radia-gdansk/item/1088-wymierajace-centra-polskich-miast
A że mają specyficznych wyborców, to te rakowe hasełka i tak ich nie odrzucą.
Sorry - każdy normalny człowiek postulowałby "ucywilizowanie" przejść albo normalnie o korektę świateł. Tak jak przeszło 5 lat temu walczono z tym we Wrocławiu, kiedy pan Zandberg był jeszcze zatwardziałym komunistą i jego przemiana w "umiarkowanego" socjaldemokratę miała nastąpić.
Natomiast postulowanie likwidacji przejść podziemnych i
Co do rozbudowy: musiałbym wiedzieć jak kształtuje się tam ruch, bo może być tak, że przedmieścia i wioski taki generują - nie wiem. A miasto skoro zdecydowało się na taką rozbudowę to powinno mieć jakieś decyzje i inne papiery. Chociaż rozbudowa w tamtym
Z tym gównem mam dyskutować? Szkoda mojego czasu.
No to zrób to! Śmiało! Idź do MZD i ich przekonaj, że trzeba przeprowadzić korektę. Pokaż nam, że kilka lat naszych pism, wniosków, udziału w konsultacjach to praca na marne, bo przecież wystarczyło ciebie o to poprosić i ty
@lewactwo: Jeżeli pisaliście o dyskryminującej sygnalizacji i wykluczeniu motorycznym to sam bym to odrzucił. We wrocku się udało - czy to dzięki lepszym władzom, czy brakowi #rakcontentu we wnioskach - nie wiem.
@lewactwo: A od kiedy S7? Weź sobie sprawdź na google
Google maps to jedyne źródło twojej wiedzy. Przestań się kompromitować.