Samsung przebił Apple oraz Google!
Wg iFixit aktualnie samsung ma najgorsza politykę serwisową, ogromne koszty części zamiennych, odrzucenie napraw wynikających gwarancji, kiedy Apple otwiera się na samodzielne naprawy, Samsung wymyśla coraz większe kłody i potęguje koszty samodzielnego naprawiania ich urządzeń :)
Pan_Slon z- #
- #
- #
- #
- #
- 126
- Odpowiedz
Komentarze (126)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
potem się okazuje, że flagowy xiaomi droższy od nowego modelu od appla, że wyświetla reklamy, przesyła dane do chin, te megapixele to o kant tyłka potłuc, bo cała reszta jest słabsza niż w iphonie 10, za to, nasz
A oryginalne części do Apple z oficjalnej strony?Niestety dla modeli 12 wzwyż ale większość (85-90%) naprawianych to właśnie te modele przynajmniej patrząc na raporty z firmy dla której pracuje. Robimy oficjalne naprawy w każdym kraju. Wiem, że to ja dzwonię ale również odpowiadam za oficjalny serwis z oryginalnymi częściami
Przy jakich modelach trzeba babrać się klejem przy okazji? W Apple z tego co wiem, masz gotowe uszczelki lub taśmy
A co do klejenia, to mam na myśli większość chińskiego badziewia, xiaomi, oppo itp
.
Dlatego ich uwalili (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
Współpracowałem z #samsung i #huawei kupę lat. Jednym ruchem zagarnęli połowę rynku koreańcom. Świetna polityka serwisowa: nowa płyta - nowy numer seryjny - nowa gwarancja ¯\(ツ)/¯. Kto o tym wiedział mógł raz kupić telefon, a potem tylko robić swapy. W nieskończoność (znam takich xD). Dało się, bo mieli dziurawy system serwisowy CSPM,
Żeby nie było że na nich pluje jako fanboy Androidów. Mam w cholerę sprzętu od Apple i nie podoba mi się to co oni robią jak chodzi o serwis.
Teoretycznie była jakaś firma która chciała robić takie urządzenia reklamując się jako sprzęt dla naprawiaczy, ale całość spadła z rowerka