Aktywne Wpisy
Co sądzicie o takiej skodzinie? Szwagier mówi, żeby wziąć jednak Karoka bo większy, ale mnie się wydaje że to starsza konstrukcja.
#motoryzacja #samochody #skoda #pokazauto
#motoryzacja #samochody #skoda #pokazauto
mirko_anonim +6
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki... potrzebuje wsparcia.
Ale od początku:
Akt I
Wziąłem ślub z kobietą, którą kochałem. Dwa włoskie charaktery, częste kłótnie ale jakoś zawsze to było. Zawsze się pogodziliśmy, chociaż ona lubiła rozdrapywać rany i wyciągać brudy sprzed lat.
Mirki... potrzebuje wsparcia.
Ale od początku:
Akt I
Wziąłem ślub z kobietą, którą kochałem. Dwa włoskie charaktery, częste kłótnie ale jakoś zawsze to było. Zawsze się pogodziliśmy, chociaż ona lubiła rozdrapywać rany i wyciągać brudy sprzed lat.
Ile trzeba zarabiać by w Polsce w miare godnie i komfortowo żyć?
Ja co prawda dopiero studiuję i jakoś mi się żyje nie najgorzej za 1300 zł miesięcznie chociaż trochę oszczędzam, to nie jest tak źle:
- akademik 1 osobowy pokój 400zł
- jedzenie 500zł (byłoby mniej gdybym rzadziej jadł na mieście a niestety ale fastfoody czy miastowe żarcie jest dużo droższe niż takie które wykonamy samemu)
Zostaje 400zł na jakieś bzdety.
Szału nie ma ale jak widać da się w Polsce żyć za minimalną krajową. Jednak ja po studiach raczej przy dobrych wiatrach jak mi nie dadza minimalnej to będę zarabiał na start coś koło może 2000zł na rękę więc tak sobie kalkuluję koszty:
Zostaje 500zł na jakieś bzdety.
To w sumie nawet jakbym 2 tys. zł zarabiał po studiach to nie bedzie mi się żyło najgorzej.
Jednak uważam że żeby godnie i komfortowo żyć w Polsce to trzeba tak z 3 tys. zł na rękę zarabiać i mam nadzieję że jakoś będę w stanie tyle zarabiać po studiach (chociaż chciałbym po jakimś czasie i 4, może nawet 5 tys... ale to troche abstrakcja przy polskich warunkach).
Kalkulacje w wariancie 3 tys. zł
a) wersja z pokojem - więcej zostaje w kieszeni
Zostaje 1500zł miesięcznie na pierdoły, moim zdaniem dużo.
b) wersja z mieszkanie