Wpis z mikrobloga

Dużo jeżdżę autobusami, bo studiuję w innym mieście, więc na różnych pasażerów się trafia, ale wczoraj to #!$%@? przekroczyło skalę. Polecam przeczytać mój #gownowpis do końca.

Jest jakieś -10 stopni, godzina 1 w nocy. Wracam ze stancji do mojego miasta zadowolony po ostatnim egzaminie. Kupuję bilet u kierowcy i zaczynam szukać miejsca. Wszędzie pełno ludzi. Kilku studentów i głównie starszych ludzi (lvl 60+). Był to autobus, który przejechał już z 200km i było późno, więc niektórzy spali.

Z przodu wszyscy siedzieli po dwóch, na swoich miejscach. Jedynie jakiś dziadek leżał na dwóch fotelach i spał, a nie miałem serca go budzić, więc poszedłem dalej z nadzieją, że będzie coś wolne. Byłem tak padnięty, że naprawdę chciałem posiedzieć. Na szczęście widzę, że z tyłu wiele osób siedzi samemu i mają wolne miejsce obok siebie. Nie chciałem się przeciskać, więc zapytałem najbliższą osobę czy to miejsce jest wolne. Była to jakaś baba lvl 40. Patrzy na mnie jakbym ją obraził i chamsko powiedziała: ZAJĘTE.
Mówię sobie: No ok, akurat jest przerwa w moim mieście 10 minut na toaletę, więc może mąż pali papierosa i zaraz przyjdzie na to miejsce.

Idę więc dalej. Byłem mocno zmęczony, padałem na ryj i szedłem z ciężkim plecakiem, w którym miałem wszystkie książki, zeszyty, notatki itd. Widzę, że są jacyś starsi ludzie. Wyglądali bardzo sympatycznie, na pewno się dosiądą, bo i tak ze sobą rozmawiali i z rozmowy można było wywnioskować, że to jest małżeństwo albo przynajmniej dobrze się znają. No... będę miał miejsce. Wiecie, siedzieli tak że zajmowali siedzenie przy przejściu, a te przy oknach były wolne.
Podchodzę bliżej i pytam tej babci czy to miejsce jest wolne i czy mógłbym usiąść. Ona jakby nie słyszała. Po chwili powtórzyłem pytanie. Spojrzała na mnie znowu jakbym zrobił coś nie tak - myślę sobie czy jestem jakiś #!$%@?, że ja zawsze pozwalałem się do mnie dosiąść czy coś z tymi ludźmi jest nie tak?