Wpis z mikrobloga

@HHSbits: Jeżdżę aktualnie Accordem V Coupe 2.2 z 1995 roku i jest super, ale z racji częstego wożenia rzeczy wkurza mnie bagażnik otwierany jak w sedanie i brak możliwości złożenia kanapy na płasko - niby bagażniki jest duży, a g^%*o w niego zapakujesz. Do tego przydałoby się coś nowszego i z klimatronikiem, często jeżdzę w trasę. Z całym zaś szacunkiem, nie muszę wierzyć - wystarczy odpalić allegro, dowolny sklep z
  • Odpowiedz
@PanStrasznieZuy: Jedną z wkurzających rzeczy jest to, że nie możesz wymienić łożyska w kole bez wymiany tarcz, nie jest to co prawda wielki wydatek (za komplet tylni płaciłem coś około 420zł o ile dobrze pamiętam) ale w przypadku sprawnych tarcz trochę lipa.
Raz miałem sytuację, że nabrałem wodę po stronie pasażera, po dokładnym wysuszeniu rozebraniu czego się da i sprawdzeniu skąd pojawiła się woda nic niestety nie udało się ustalić
  • Odpowiedz
@PanStrasznieZuy: dolewka już była zrobiona przez poprzedniego właściciela 20kkm wcześniej. Nie chciałem wycinać. Po to kupiłem samochód z Euro5 żeby używać wszystkich tych kosztownych szajsów ( ͡° ͜ʖ ͡°) A wycinka i program to często bliżej 1500 niż 500. Po regeneracji filtr jest jak nowy i powinien znów wystarczyć na 180-200k.
  • Odpowiedz
no popatrz 2007 super nowoczesny diesel, ja mam c4 z 2007 90 KM i nie mam turbiny nie mam dwumasy i nie mam filtra FAP, model 110 konny już te rzeczy ma więc zasięgnij informacji


@ZKPP: ignorancja to błogosławieństwo , ale podobno takim lepiej się żyje
ZAZDRASZCZAM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PanStrasznieZuy: mnie tam nic nie wkurzało moze jedynie mocowanie haka , durny patent , ale tego auta trzeba się nauczyć , mnie przypadł do gustu 4 litry w trasie "halsując " i to z prawie pełnym obciązeniem , mój mondeo 2.0 na trasie potrzebuje minimum 5,5 l przy 115-120 ale jak chcesz docisnąć to siódemką nie wzgardzi :)
wracając do c4 - jak w tym rozmiarze auto Ci pasuje to
  • Odpowiedz
@sailor_73: auto ma 216 k najechane, znajomy sprowadzał osobiście, więc nie jest kręcony. Sprawdziłem dwumasę i sprzęgło, pracują w porządku, poza tym, że pedał sprzęgła potrzebuje relatywnie dużo siły do wciśnięcia, przynajmniej w porównaniu do mojej Hondy. Ten typ tak ma? Generalnie wiem o wiamianie rozrządu - paska i lancucha, podkładek pod wtryskami, amortyzatorów i cukierków z tyłu, przewodu od turbo. przy depnięciu nie zostawia chmury czarnego dymu, hamuje, skręca,
  • Odpowiedz