Wpis z mikrobloga

@The_Riddler: Jest.
Przed podróżą można bilet anulować.

Anulacji biletu można dokonać za pośrednictwem systemu „Zarządzanie rezerwacjami”. Jeżeli godzina odjazdu jeszcze nie minęła, bilet można anulować samodzielnie poprzez system elektroniczny Zarządzanie Rezerwacjami podając numer rezerwacji oraz adres e-mail podany przy zakupie. Wyjątkowo, w przypadku gdy nasza strona internetowa jest niedostępna z przyczyn technicznych, możliwe jest zgłoszenie dyspozycji zwrotu biletu telefonicznie pod numerem: 703 502 504 na terytorium Polski (koszt połączenia 3,69 zł/min.
@The_Riddler: pomijając raka jakiego daje wpis tej pani, to też tego nie rozumiem z korekcją biletu. W ogóle wydawało mi się, że można kupić bilet także u kierowcy PB, widocznie się ich polityka zmieniła.

A co do samej sytuacji z biletem to widać przewagę takiego intercity nad polskim busem. Sam miałem taką sytuację rok temu, że kupiłem bilet na daną trasę i podczas kontroli wyszło że się pomyliłem z datą (jak
@Sajner: w PB nigdy nie można było kupić biletu u kierowcy. Pani mogła sobie szybko kupić bilet na smartfonie (mogła nawet skorzystać z autobusowego wifi) oraz zwrócić błędnie zakupiony bilet. Niestety nie była na tyle sprytna. Czekam na płacz jak kupi bilet na samolot w odwrotną stronę.
@Vincenzo: Można było, przynajmniej jakieś 2-3 lata temu sam osobiście widziałem jak jeden pasażer kupował bilet u kierowcy, jeszcze pytał czy można. Widocznie obecnie już nie można. Co bardzo dziwi i wychodzą takie kwiatki jak z tą kodziarką.
A co do tego że nie kupiła przez smartfona to szkoda w takim razie że sam kierowca jej tak nie podpowiedział. Stres, zmęczenie itd zrobi swoje i często nie pomyślisz o oczywistej rzeczy.
@dafto: najprawdopodobniej ;) Oni się od zawsze zarzekali na FB, że kierowca nie sprzedaje biletów. A wiele osób o to pytało. M. in. to było powodem, dla którego uruchomili kilka punktów stacjonarnych.