Wpis z mikrobloga

był bilet którego nie mogła wykorzystać dwa razy, bilet miał wartość większą niż bilet w faktyczną stronę ergo przewoźnik zarobił. Każdemu zdarzają się pomyłki. Jeżeli były wolne miejsca, kierowca powinien był ją zabrać. Tu chodzi o przyzwoitość.


@FrankUnderwood: były wolne miejsca? a skąd wiesz że ludzie się nie dosiadali po drodze? mało tego skąd kierowca ma to wiedzieć? to że zapłaciła za bilet gdzieś indziej nie ma żadnego znaczenia, na
  • Odpowiedz
@lubielizacosy: Nie widzisz roznicy miedzy przystankiem busa na zewnatrz a lotniskiem? Kierowca gdyby chcial i mial ludzkie odruchy to by ja zabral albo chociaz podwiozl gdzies gdzie by mogla zlapac przesiadke. Troche empati nikomu nie zaszkodzi a moze tylko pomoc. Widac taka polityka firmy ze nie wazny czlowiek/klient tylko przepisy nawet nie kasa bo bilet kupila.
  • Odpowiedz
@gumpa_bobi A gdyby po drodze okazało się, że wsiąść chce jeszcze ktoś z biletem, a ostatnie miejsce by było zajęte przez tę roszczeniową #!$%@?ę to co? Gość z biletem miałby zostać na trzaskajacym mrozie?
  • Odpowiedz
Nie widzisz roznicy miedzy przystankiem busa na zewnatrz a lotniskiem? Kierowca gdyby chcial i mial ludzkie odruchy to by ja zabral albo chociaz podwiozl gdzies gdzie by mogla zlapac przesiadke. Troche empati nikomu nie zaszkodzi a moze tylko pomoc. Widac taka polityka firmy ze nie wazny czlowiek/klient tylko przepisy nawet nie kasa bo bilet kupila.


@Hank_Stinson: nie widzę xD powiedz tak na lotnisku że to tylko przepisy, bankowo by ten
  • Odpowiedz
Porównanie do lotów co najmniej z dupy.


@FrankUnderwood: Dlaczego? To jest ich model biznesowy, tyle, że na ziemi. Ponadto geniuszu, nie pomyślałeś, że babka mogła kupić bilet w drugą stronę, który był sporo tańszy? PRzez mniejsze obłożenie, zakup z wyprzedzeniem itd. Równie dobrze mógł to być bilet nie do kupienia w dniu odjazdu w cenie, którą ona zapłaciła - bo za ostatnie miejsca zawsze płaci się więcej.
Zresztą co to
  • Odpowiedz
@lubielizacosy: Brak logicznego myslenia widze. Zapytaj kogos to moze ci wyjasni roznice. Albo sam postoj sobie na przystanku busa w zimnie a potem poczekaj na lotnisku moze ci sie roznica wyjasni. Chociaz nie jestem pewien.
  • Odpowiedz
Brak logicznego myslenia widze. Zapytaj kogos to moze ci wyjasni roznice. Albo sam postoj sobie na przystanku busa w zimnie a potem poczekaj na lotnisku moze ci sie roznica wyjasni. Chociaz nie jestem pewien.


@Hank_Stinson: Twoje zimno nikogo nie interesuje, a powiem Ci szczerze że sam kupowałem raz bilet online 10 minut przed odjazdem, także da się wystarczy telefon, a jak nie odpowiada polityka POLSKIEGO BUSA to są pks pociągi
  • Odpowiedz
@sylwke3100: :D oszustki, wyludzic?? Nie wiem czy komentujemy to samo zdarzenie bo chyba nie. Babka kupila bilet. Przez pomylke do ktorej sie przyznaje w druga strone niz chciala jechac. Kierowca jej nie wpuscil bo przepisy. Chciala kupic wlasciwy bilet, ale nie mogla bo przepisy. Teraz sie skarzy na pb bo jej zdaniem pb powinno stac po stronie klienta a nie sztywno trzymac sie przepisow i ja sie z tym zgadzam.
  • Odpowiedz
@Hank_Stinson: No jest oszustką bo gdyby chciała kupić bilet to wyjęła by telefon i kupiła a skoro tego nie zrobiła to zachowała się jak typowy złodziej komunikacyjny który kupuje tańszy lub nieprawidłowy bilet a przed kontrolerem udaje głupiego, biednego, ofiarę
  • Odpowiedz