Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, czemu tak ciężko jest znaleźć ogarniętego faceta do związku? Studiuję i pracuję a faceci, których poznaję zazwyczaj nie mają żadnych ambicji. Fajnie się gada, ale życiowo wszyscy byli tak nieogarnięci. A ja nie jestem przedszkolanką, że będę niańczyć typa. Albo nie ma pracy i nie może jej znaleźć. Duże miasto here, jakąś pracę zawsze znajdziesz. Inny z kolei miał pracę, ale jakąś gównorobotę za najniższą krajową. Powiecie, że wymyślam. Nie, żadna praca nie hańbi, ale dla młodego zdrowego mężczyzny to powinna być praca przejściowa, żeby znaleźć coś lepszego. Ale jak można coś innego znaleźć jak się nic nie umie. Żaden nie miał ani zawodu ani wykształcenia wyższego. Już mi ręce opadają do nierobów i do nieogarniętych życiowo, u których spełnieniem życiowych ambicji jest zarobienie minimalnej kwoty, która pozwoli na egzystencję.

Nie chcę zarabiać dwa razy więcej niż mój facet.

#rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
  • 64
@AnonimoweMirkoWyznania: to ja tak dodam z innej beczki, zawsze mnie bawi "hurr durr kobiety to nie mają żadnych zainteresowań, tylko malowanie paznokci i głupoty!", a pracuje teraz w firmie z samymi facetami, jestem jedyną kobietą. O czym rozmawiają? Czy o najnowszych nowinkach technologicznych? Może o SpaceX? O problemach środowiska? Może na temat konfliktów zbrojnych na świecie? Nie. Rozmawiają 90% czasu o meczach, kto wygrał, kto przegrał, kto jaką miał kontuzję. Pozostałe
@AnonimoweMirkoWyznania: Cześć.

Studiuję, pracuję.
Robię kursy.

Mimo bycia mocno w IT oraz ICT to znam się na domowych robotach związanych z hydrauliką, elektryką, budowlanką.

Z kilku płyt potrafię zmontować ładne łóżko, szafę, szafkę a nawet pawlacze.