Wpis z mikrobloga

Ja pitolę, @ZespolmBanku #mbank jesteście wy poważni?
- Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę...
- Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną
- Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę
- Ale ja nie wyrażam zgody
- To odczytam panu oświadczenie...
- Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?

No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
  • 129
@SC10n:

jak mam do nich dzwonić raz na kilka miesięcy

mam konto w banku poza granicami RP i w ciągu ostatnich 8 lat dzwoniłem do nich dwa razy, żeby zamówić nową kartę.

zapomniałem juz jak to jest dzwonić/iść do banku, żeby cos wyjaśnić.
@RandomizeUsr0,

placówka jest jednym z kanałów w którym możesz odwołać zgody, ale nie jest jedynym. Podaliśmy również eksperta online i mLinię, zachęcamy do kontaktu w tych kanałach.

Pozdrawiamy,

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Zróbcie z tym porządek, bo ja również zostałem poinformowany, że powinienem odnawiać "brak zgody" na kontakt. Nie jestem pewien czy to jest zgodne z prawem. Na razie macie zablokowane numery telefonów z których do mnie wydzwanialiście. Pewnie za jakiś czas zmienię telefon, a co za tym idzie pewnie nie będę miał Waszych numerów dalej zablokowanych, więc nie chciałbym żeby dalej natarczywie do mnie wydzwaniano.
@Dzyszla do mnie kiedyś zadzwonili. Powiedziałem żeby zadzwonili później bo nie mogę teraz rozmawiać. Od razu po rozmowie zaznaczyłem ich numer jakoś spam i telefon blokuje wszystkie ich rozmowy. Polecam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dzyszla: Do mnie też konsultantka dzwoniła z ofertą nie byłem zainteresowany, po kilku dniach zadzwoniła inna to powiedziałem, że już dzwonili i że nie jestem zainteresowany to zaproponowała wycofać zgody i dostałem takie same e-maile jak twoje ( ͡° ͜ʖ ͡°) tydzień później dzwoni trzecia konsultantka, pytam się w jakiej sprawie a ona ofertę mi chciała przedstawić, to jej mówię że przecież wycofałem ostatnio zgody marketingowe, to
@ZespolmBanku: O tej godzinie pracują korposzczurki? Co tu się odjaniepawla.
Mam nadzieję, że po wycofaniu mojej "zgody" (której wcześniej nie wyrażałem, a wręcz podkreślałem przy zawieraniu umowy że żadnych tego typu reklam nie chcę otrzymywać) u pani konsultantki która raczyła do mnie dzwonić wcześnie rano nie pojawi się następny telefon. Bo jestem jednym z tych upierdliwych, których po 2 mailach wpisuje się na listę trudnych klientów. ( ͡° ͜ʖ
@Dzyszla: jak wisła mogła zerwać zgode ze śląskiem i lechią, to mbank nie może? I czym jest kilka miesięcy w porównaniu do lat jakie trwała zgoda w tych trzech polskich miastach
@Dzyszla: zamknąłem konto i już dwukrotnie napisałem że odbieram im prawo wysyłania mi reklam (formułka oficjalna dużo ładniejsza, oparta o odpowiednie paragrafy i GIODO)... było to jakieś 2.lata temu, rok temu... Oferty jak otrzymywałem tak otrzymuję i od nich i od "partnerów".

Nie są jedyni, inne banki też mają w tyłku te zgody i ich brak, np. IdeaBank - identyczna sytuacja. Wiem że nie bank, ale tzw. "Rzetelna Firma" ma ten
@ZespolmBanku @Dzyszla Ktoś tu kłamie, bo po mojej ostatniej rozmowie z Panią która mi przedstawiała kolejną niepotrzebna ofertę dowiedziałem się, ze wycofanie zgody owszem działa ale tylko na dwa miesiące, później znowu trzeba ją wycofać ( o czym mBank nie informuje klienta ). Następne wycofanie jest na pół roku a jeszcze następne na rok.

Więc pytanie do mBank dlaczego nie informujecie o tym przy wycofywaniu zgody na kontakt telefoniczny?

"nie zmieniamy zgód
@ZespolmBanku: Wasze odpowiedzi to piękna podróż do krainy poprzedniego ustroju - nie mam twojego płaszcza i co mi zrobisz? ;) Nigdy nie skorzystam z Waszych usług - większość czytających Wasze wypociny zapewne też. Doprawdy nic tak nie wku#@ia człowieka jak wklejanie gotowych formułek podczas tzw. rozmowy z konsultantem, ekspertem tudzież wróżką (w tym przypadku) mbanku. Możecie już usunąć konto.
@Dzyszla: reklamacja nic nie daje, składałem reklamację już 2 razy
Za pierwszym przeprosili i obiecali że nie będą dzwonić - ale mimo wszytko dzwonili dalej.

Więc złożyłem drugą reklamację tym razem domagałem się już nie tylko zaprzestania spamowania ale i pokrycia strat wywołanych przez spam, sokoro chcą spamować to będą musieli zapłacić (mój czas też kosztuje).
Olali sprawę i nie odpowiadali.

Dopiero po 3 miesiącach i kilkukrotnych ponagleniach że mają zapłacić