Wpis z mikrobloga

Ja pitolę, @ZespolmBanku #mbank jesteście wy poważni?
- Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę...
- Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną
- Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę
- Ale ja nie wyrażam zgody
- To odczytam panu oświadczenie...
- Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?

No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
  • 129
@ZespolmBanku: > Ponowny kontakt mógł być spowodowany tym, że od Twojego wycofania zgody minął jakiś czas i chcieliśmy się dowiedzieć, czy nie zmieniłeś zdania.

Serio? Poważnie? Przestawiając mi następną ofertę z dupy którą nie jestem zainteresowany bo - WYCOFAŁEM ZGODĘ!
Czy wy macie rozum i godność człowieka?
@Dzyszla: Pewnie jutro pożałuję tego co tutaj napiszę.

Bo zadzwonią, a mam spokój od jakiegoś czasu.


@WuDwaKa: No i w końcu zadzwonili z ofertą, której nie chciałem grzecznie wysłuchać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ZespolmBanku: Możecie w końcu zmienić tą durną procedurę weryfikacji czy dodzwonili się od właściwego klienta? Ja jak słyszę moje imię i nazwisko to pytam czy od was dzwonią i nagle cisza z
@WuDwaKa: Jednym z elementów weryfikacji tożsamości jest pytanie o Twoje imie i nazwisko, dlatego konsultant zawsze pyta o te dane.
Pozdrawiam,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Nie no spoko tylko niech pierwszą rzeczą od was będzie, że dzwoni ten i ten bank i czy mamy przyjemność z tą a tą osobą rozmawiać a nie, że dopiero jak ja potwierdzę to dowiaduję się, że to od was dzwonią.
@WuDwaKa, ze względów bezpieczeństwa musimy najpierw potwierdzić dane osoby, z którą rozmawiamy.

Pozdrawiamy

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Przecież bez telekodu i tak osoba, która będzie ewentualnie udawała tą osobę nic nie zrobi a nawet jeśli by znała telekod to byście musieli posiadać próbkę głosu klienta prawdziwego aby móc mieć pewności, że to ta osoba o którą wam chodzi.
@WuDwaKa, jeżeli wykonujemy kontakt do Ciebie, nie identyfikujesz się telekodem.

Pozdrawiamy

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.