Wpis z mikrobloga

Ja pitolę, @ZespolmBanku #mbank jesteście wy poważni?
- Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę...
- Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną
- Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę
- Ale ja nie wyrażam zgody
- To odczytam panu oświadczenie...
- Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?

No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
  • 129
  • Odpowiedz
@Dzyszla: heh u mnie to samo, mam od @ZespolmBanku 4 maile z potwierdzeniem iż nie wyrażam zgody na przedstawianie mi ofert. Ostatnio po prostu zablokowałem ich numer i jak na razie nie dzwonią, BO NIE MAJĄ JAK...
  • Odpowiedz
@Dzyszla pic w tym, że ta zgoda się jakoś dziwnie nazywa i w sumie można to tylko przez telefon albo na piśmie załatwić, mnie powiedzieli w takim punkcie mbanku w markecie o czym mam mówić na infolini, póki co skutecznie.
na logikę brak zgody na marketing powinien inne takie bzdety blokować
  • Odpowiedz
@hoop: Widzę, że problem jest całkiem szeroki. Oj, jakby tak wszyscy zaczęli zgłaszać i dochodzić roszczeń z tytułu, to może by się coś zmieniło.
@juniorowski: Z tego co sami mówią, to masz rację. Szkopuł w tym, że właśnie przez telefon ją wycofywałem. Albo konsultant był nierzetelny w zapewnianiu, że jak mówię "nie chcę więcej takich telefonów" to złą zgodę mi podsuwał.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: zastanawiam się tylko po co dostaję od Was takie maile "Witaj,
informujemy, że na podstawie złożonego w dniu 2016-10-18 wniosku o zmianę zgód formalnych, zarejestrowanego pod numerem***********, dokonano aktualizacji danych w systemie mBanku.

Zgodnie ze złożonym wnioskiem numer
************ zgoda na kontaktowanie się przez mBank S.A. dla celów marketingu bezpośredniego za pośrednictwem telefonu stacjonarnego i komórkowego na numery udostępnione przez Ciebie mBank S.A. została zaznaczona na Nie. " I
  • Odpowiedz
@hoop,
po wycofaniu tej zgody nie możemy się już z Tobą kontaktować telefonicznie.Jeśli jest inaczej to prosimy o złożenie reklamacji byśmy mogli to przeanalizować i wyciągnąć konsekwencje.Pozdrawiamy,

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku ta sama baja na infoliniach facebookach i innych dziadostwach. Też mam odwołane zgody a dzwonią. I co mogę z tym zrobić? Mogę naskoczyć. Automat jest o tyle wredny, że puszcza sygnał i rozłącza się. Domyślam się, że akurat był brak konsultantów.
Dobrze o tym wszystkim wiecie i tylko rżniecie głupa z klientami.
Mam nadzieję, że ludzie już z założenia nic nie biorą od tych co do nich dzwonią.
  • Odpowiedz
@Dzyszla: idzie do banku, składa PISMO zrzekające się przetwarzania danych osobowych na rzecz ofert bankowych, to zalatwia sprawe. Przez tel nic nie zmieni sytuacji, bo jestes w wielu bazach, a ktos kto dzwoni do ciebie nawet nie wie kim jestes jak juz zauwazyles. Mozesz straszyc nawet pieklem i innymi instytucjami, a to i tak nic nie da, bo sam podpisales zgode na przetwarzanie danych.Dlatego czytajcie umowy, story of my life (
  • Odpowiedz
U mnie dziś to samo, też zgoda cofnięta (cofana była 2x, bo też za pierwszysm razem nie zadziało) i kolejny telefon. Dziś dodatkowo od konsultanta usłyszałam, że zmieniła się ustawa i na jej podstawie wszystkie odwołania zgód zostały zresetowana, jaka ustawa i co zostało zminione już nie potrafił powiedzieć. Śmiech na sali. Mbank bardzo nieładnie się bawicie...
  • Odpowiedz
@Dzyszla: E tam, zasada jest prosta, 99% telefonów do mnie to kontakty z książki.
Numery nieznane, raczej się spodziewam połączenia, gdy na coś czekam, gdy poprosiłem o jakiś kontakt. Gdy numer nieznany dzwoni tak po prostu to nie odbieram, chyba że chcę się wyżyć na jakimś idiocie z mbanku, powyzywać, czy zatruć komuś życie. Czasami jak się nudzę to potrafię potrolować ze 40 minut jakaś mbankową pipkę :)
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku:

Zgodę na wykonywane telefony możecie wycofać tylko na naszej infolinii, u eksperta online w kanale wideo lub audio lub w naszej placówce


I to jest patologia polskiego biznesu. Łatwo jest udzielić zgody na przetwarzanie danych, wystarczy kliknąć o jedno za dużo pole wyboru albo chrząknąć w nieodpowiednim momencie w czasie rozmowy telefonicznej, odwołuje się już gorzej.

Zróbmy tak: skoro ja mam odwoływać zgodę w placówce, to może umówmy się, że
  • Odpowiedz