Ja pitolę, @ZespolmBanku #mbank jesteście wy poważni? - Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę... - Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną - Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę - Ale ja nie wyrażam zgody - To odczytam panu oświadczenie... - Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?
No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
@Dzyszla: a ja powiem, że jak raz nie wyraziłem zgody, to nie dostaję już od nich telefonów. Nie wiem, jestem wyjątkiem? Już ze 3 lata jak nie dzwonią.
@Dzyszla: idzie do banku, składa PISMO zrzekające się przetwarzania danych osobowych na rzecz ofert bankowych, to zalatwia sprawe. Przez tel nic nie zmieni sytuacji, bo jestes w wielu bazach, a ktos kto dzwoni do ciebie nawet nie wie kim jestes jak juz zauwazyles. Mozesz straszyc nawet pieklem i innymi instytucjami, a to i tak nic nie da, bo sam podpisales zgode na przetwarzanie danych.Dlatego czytajcie umowy, story of my life (
U mnie dziś to samo, też zgoda cofnięta (cofana była 2x, bo też za pierwszysm razem nie zadziało) i kolejny telefon. Dziś dodatkowo od konsultanta usłyszałam, że zmieniła się ustawa i na jej podstawie wszystkie odwołania zgód zostały zresetowana, jaka ustawa i co zostało zminione już nie potrafił powiedzieć. Śmiech na sali. Mbank bardzo nieładnie się bawicie...
@Dzyszla: E tam, zasada jest prosta, 99% telefonów do mnie to kontakty z książki. Numery nieznane, raczej się spodziewam połączenia, gdy na coś czekam, gdy poprosiłem o jakiś kontakt. Gdy numer nieznany dzwoni tak po prostu to nie odbieram, chyba że chcę się wyżyć na jakimś idiocie z mbanku, powyzywać, czy zatruć komuś życie. Czasami jak się nudzę to potrafię potrolować ze 40 minut jakaś mbankową pipkę :)
Zgodę na wykonywane telefony możecie wycofać tylko na naszej infolinii, u eksperta online w kanale wideo lub audio lub w naszej placówce
I to jest patologia polskiego biznesu. Łatwo jest udzielić zgody na przetwarzanie danych, wystarczy kliknąć o jedno za dużo pole wyboru albo chrząknąć w nieodpowiednim momencie w czasie rozmowy telefonicznej, odwołuje się już gorzej.
Zróbmy tak: skoro ja mam odwoływać zgodę w placówce, to może umówmy się, że
@Dzyszla: wystarczy strugac wariata, albo udawać niewyzytego samca beta i zrobią Ci taką notatkę w bazie danych, że nawet cyganie nie przyjdą do Ciebie, żeby sprzedać patelnię.
placówka jest jednym z kanałów w którym możesz odwołać zgody, ale nie jest jedynym. Podaliśmy również eksperta online i mLinię, zachęcamy do kontaktu w tych kanałach.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Zróbcie z tym porządek, bo ja również zostałem poinformowany, że powinienem odnawiać "brak zgody" na kontakt. Nie jestem pewien czy to jest zgodne z prawem. Na razie macie zablokowane numery telefonów z których do mnie wydzwanialiście. Pewnie za jakiś czas zmienię telefon, a co za tym idzie pewnie nie będę miał Waszych numerów dalej zablokowanych, więc nie chciałbym żeby dalej natarczywie do mnie wydzwaniano.
@Dzyszla do mnie kiedyś zadzwonili. Powiedziałem żeby zadzwonili później bo nie mogę teraz rozmawiać. Od razu po rozmowie zaznaczyłem ich numer jakoś spam i telefon blokuje wszystkie ich rozmowy. Polecam ( ͡°͜ʖ͡°)
@Dzyszla: Do mnie też konsultantka dzwoniła z ofertą nie byłem zainteresowany, po kilku dniach zadzwoniła inna to powiedziałem, że już dzwonili i że nie jestem zainteresowany to zaproponowała wycofać zgody i dostałem takie same e-maile jak twoje ( ͡°͜ʖ͡°) tydzień później dzwoni trzecia konsultantka, pytam się w jakiej sprawie a ona ofertę mi chciała przedstawić, to jej mówię że przecież wycofałem ostatnio zgody marketingowe, to
@ZespolmBanku: Jak wam napiszę, że jesteście #!$%@? bez honoru to też mnie zaprosicie do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego? Usuńcie konto wreszcie bo te formułki wklejane cały czas nie mają sensu, chyba nie umiecie into Internety, a już wykop to szczególnie.
@ZespolmBanku: O tej godzinie pracują korposzczurki? Co tu się odjaniepawla. Mam nadzieję, że po wycofaniu mojej "zgody" (której wcześniej nie wyrażałem, a wręcz podkreślałem przy zawieraniu umowy że żadnych tego typu reklam nie chcę otrzymywać) u pani konsultantki która raczyła do mnie dzwonić wcześnie rano nie pojawi się następny telefon. Bo jestem jednym z tych upierdliwych, których po 2 mailach wpisuje się na listę trudnych klientów. ( ͡°͜ʖ
@Dzyszla: jak wisła mogła zerwać zgode ze śląskiem i lechią, to mbank nie może? I czym jest kilka miesięcy w porównaniu do lat jakie trwała zgoda w tych trzech polskich miastach
@Dzyszla: zamknąłem konto i już dwukrotnie napisałem że odbieram im prawo wysyłania mi reklam (formułka oficjalna dużo ładniejsza, oparta o odpowiednie paragrafy i GIODO)... było to jakieś 2.lata temu, rok temu... Oferty jak otrzymywałem tak otrzymuję i od nich i od "partnerów".
Nie są jedyni, inne banki też mają w tyłku te zgody i ich brak, np. IdeaBank - identyczna sytuacja. Wiem że nie bank, ale tzw. "Rzetelna Firma" ma ten
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: weźcie #!$%@? spójrzcie na @SOLGAZ jeśli nie potraficie into internety, a nie robicie z siebie debili na poważnym portalu ze śmiesznymi obrazkami ( ͡°͜ʖ͡°)
@ZespolmBanku @Dzyszla Ktoś tu kłamie, bo po mojej ostatniej rozmowie z Panią która mi przedstawiała kolejną niepotrzebna ofertę dowiedziałem się, ze wycofanie zgody owszem działa ale tylko na dwa miesiące, później znowu trzeba ją wycofać ( o czym mBank nie informuje klienta ). Następne wycofanie jest na pół roku a jeszcze następne na rok.
Więc pytanie do mBank dlaczego nie informujecie o tym przy wycofywaniu zgody na kontakt telefoniczny?
@ZespolmBanku: Wasze odpowiedzi to piękna podróż do krainy poprzedniego ustroju - nie mam twojego płaszcza i co mi zrobisz? ;) Nigdy nie skorzystam z Waszych usług - większość czytających Wasze wypociny zapewne też. Doprawdy nic tak nie wku#@ia człowieka jak wklejanie gotowych formułek podczas tzw. rozmowy z konsultantem, ekspertem tudzież wróżką (w tym przypadku) mbanku. Możecie już usunąć konto.
@Dzyszla: reklamacja nic nie daje, składałem reklamację już 2 razy Za pierwszym przeprosili i obiecali że nie będą dzwonić - ale mimo wszytko dzwonili dalej.
Więc złożyłem drugą reklamację tym razem domagałem się już nie tylko zaprzestania spamowania ale i pokrycia strat wywołanych przez spam, sokoro chcą spamować to będą musieli zapłacić (mój czas też kosztuje). Olali sprawę i nie odpowiadali.
Dopiero po 3 miesiącach i kilkukrotnych ponagleniach że mają zapłacić
To był główny powód zamknięcia mojego konta w mbanku. Z racji tego, że pracuję popołudniami to chodzę dosyć późno spać także jak dzwoni mi telefon o 9 to mnie budzi. I już pare razy mi się zdarzyło dostać taki telefon z mBanku. Wyłączyłem grzecznie zgodę na telefony i następnego dnia co? Kurna telefon z mBanku!
- Przecież wczoraj wyłączałem u państwa zgodę na kontakt marketingowy!! - No ale przetworzenie zgody może potrwać
@Wolvii, przykro nam, że zrezygnowałeś z naszych usług. Potwierdzamy informację, że czas na realizację zgłoszenia wycofania zgody to 7 dni. Jednocześnie dziękujemy za Twoje uwagi.
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: "tylko za pośrednictwem infolinii lub eksperta online w kanale wideo lub audio możesz wycofać zgodę na telefony do Ciebie. Kiedy to u nas zgłaszałeś?Rozumiemy Twoje rozczarowanie i przepraszamy za to, że taki telefon do Ciebie wykonaliśmy. Zespół mBanku"
Zgodnie z art. 209 ust. 1 pkt 25 i 210 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego kara za niedochowanie obowiązku uzyskania zgody odbiorcy na przekazywanie mu treści marketingowych wynosi do 3% przychodu ukaranego podmiotu,osiągniętego w poprzednim roku kalendarzowym. Karę tę nakłada Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznejw drodze decyzji administracyjnej.
W moim przypadku #mbank wskoczył na nowy poziom wciskania swoich ofert kredytowych mimo tego, że nie wyrażałam zgody na wykonywanie do mnie telefonów w takiej sprawie.
- Dzień dobry! Nazywam się jakośtam, dzwonię do Pani w imieniu mbanku. Czy możemy chwilę porozmawiać? - Oczywiście, pod warunkiem że nie chce mi Pani zaproponować kolejny raz kredytu bądź pożyczki, ponieważ z góry mówię że nie jestem zainteresowana. - Dobrze, w takim razie nazywam się
- Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę...
- Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną
- Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę
- Ale ja nie wyrażam zgody
- To odczytam panu oświadczenie...
- Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?
No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
Numery nieznane, raczej się spodziewam połączenia, gdy na coś czekam, gdy poprosiłem o jakiś kontakt. Gdy numer nieznany dzwoni tak po prostu to nie odbieram, chyba że chcę się wyżyć na jakimś idiocie z mbanku, powyzywać, czy zatruć komuś życie. Czasami jak się nudzę to potrafię potrolować ze 40 minut jakaś mbankową pipkę :)
przykro nam, że pomimo odwołania zgody taki kontakt nawiązaliśmy :( Możesz złożyć reklamację na wyjaśnienie kontaktując się z ekspertem online pod linkiem: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
I to jest patologia polskiego biznesu. Łatwo jest udzielić zgody na przetwarzanie danych, wystarczy kliknąć o jedno za dużo pole wyboru albo chrząknąć w nieodpowiednim momencie w czasie rozmowy telefonicznej, odwołuje się już gorzej.
Zróbmy tak: skoro ja mam odwoływać zgodę w placówce, to może umówmy się, że
mam konto w banku poza granicami RP i w ciągu ostatnich 8 lat dzwoniłem do nich dwa razy, żeby zamówić nową kartę.
zapomniałem juz jak to jest dzwonić/iść do banku, żeby cos wyjaśnić.
placówka jest jednym z kanałów w którym możesz odwołać zgody, ale nie jest jedynym. Podaliśmy również eksperta online i mLinię, zachęcamy do kontaktu w tych kanałach.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
nie zmieniamy zgód bez Twojej dyspozycji. W celu sprawdzenia na jakiej podstawie realizujemy połączenia, prosimy o kontakt z ekspertem online pod linkiem: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Mam nadzieję, że po wycofaniu mojej "zgody" (której wcześniej nie wyrażałem, a wręcz podkreślałem przy zawieraniu umowy że żadnych tego typu reklam nie chcę otrzymywać) u pani konsultantki która raczyła do mnie dzwonić wcześnie rano nie pojawi się następny telefon. Bo jestem jednym z tych upierdliwych, których po 2 mailach wpisuje się na listę trudnych klientów. ( ͡° ͜ʖ
Swoją drogą hardzi jesteście @ZespolmBanku odpowiadać na mirko o wpół do 4tej.
A i @Dzyszla pozwól że przywołam klasyka...
Nie są jedyni, inne banki też mają w tyłku te zgody i ich brak, np. IdeaBank - identyczna sytuacja. Wiem że nie bank, ale tzw. "Rzetelna Firma" ma ten
@ZespolmBanku: weźcie #!$%@? spójrzcie na @SOLGAZ jeśli nie potraficie into internety, a nie robicie z siebie debili na poważnym portalu ze śmiesznymi obrazkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Więc pytanie do mBank dlaczego nie informujecie o tym przy wycofywaniu zgody na kontakt telefoniczny?
"nie zmieniamy zgód
Za pierwszym przeprosili i obiecali że nie będą dzwonić - ale mimo wszytko dzwonili dalej.
Więc złożyłem drugą reklamację tym razem domagałem się już nie tylko zaprzestania spamowania ale i pokrycia strat wywołanych przez spam, sokoro chcą spamować to będą musieli zapłacić (mój czas też kosztuje).
Olali sprawę i nie odpowiadali.
Dopiero po 3 miesiącach i kilkukrotnych ponagleniach że mają zapłacić
- Przecież wczoraj wyłączałem u państwa zgodę na kontakt marketingowy!!
- No ale przetworzenie zgody może potrwać
Zgłosiłem na infolini że "NIE DZWONIĆ" - dzwonią dalej.....
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Zespół mBanku"
Komentarz usunięty przez autora
- Dzień dobry! Nazywam się jakośtam, dzwonię do Pani w imieniu mbanku. Czy możemy chwilę porozmawiać?
- Oczywiście, pod warunkiem że nie chce mi Pani zaproponować kolejny raz kredytu bądź pożyczki, ponieważ z góry mówię że nie jestem zainteresowana.
- Dobrze, w takim razie nazywam się
Pozdrawiamy
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: GROZISZ MI?