Aktywne Wpisy
![biaukowe](https://wykop.pl/cdn/c0834752/61ca9dec619fa7cb6fae543e196f37ec01f20d997fc846f514a14b8d9889b0e3,q60.jpg)
biaukowe +23
niemorzliwe +111
Nigdy nie kupujcie mieszkania w bloku który ma numer z literką M. Ja mam powiedzmy 13M m. 69 i co drugi kurier szuka mnie w bloku 13. Już nie wiem jak pisać na zamówieniach. Pisałem 13M/69 to jechali pod 13. Teraz piszę 13M m. 69 ale to też nic nie daje. Piszę komentarze do zamówień, ale to nic nie daje. Dzisiaj napisałem tak w uwagach do zamówienia: "Numer bloku to 13M, numer
Opel Astrta F Classic sedan 1.4 60 KM kod silnika:X14NZ przebieg 201 000 km (autentyczny)
Podczas przeglądu wychodzą niskie wartości hamowania hamulcem roboczym na tylnej osi. Diagnoza mechanika - > prawdopodobnie niesprawne korektory sił hamowania , podobno częsty problem w tych samochodach.
Z racji że przebieg jest dość duży i do tej pory nikt nie wymieniał hamulców bębnowych na tylnej osi mam zamiar zrobić komplet tzn :
- korektory sił hamowania
- beben hamulcowy
- szczęki hamulcowe
- cylinderek hamulcowy
- linka hamulca ręcznego .
Części zamierzam kupić sam. Patrząc z doboru części według katalogu na aparts powinno być ok ? NIe było w tych modelach jakiś smaczków że różne wielkości sczęk etc ??
Jakieś dodatkowe rzeczy powinny być przy tym zabiegu jeszcze wymienione ?
Kosz zakupu około 700 zł. Ile za robociznę może wziąć mechanik?
Miedziane rurki sztywne ~190zł
Przewody elastyczne ~80zł
Robocizna nie wiem ile wyszła dokładnie, bo robiłem przy okazji odbudowę podłogi i konserwacje
@Jemigrant: