Wpis z mikrobloga

dzisiaj kuchcik :D posłuchałem porad @WD40 i poprawiłem troche prace nóg, wyglada to chyba troche lepiej. Zostało tylko popracować nad rękami i musze coś wymyślić co zrobić z tym gdzie mu sie nogi schodzą (rozporkiem?) bo troche dziwnie to wyglada.
#gif #spritylukiego (zapraszam do czarnolistowania/obserwowania( ͡° ͜ʖ ͡°)) #pixelart #tworczoscwlasna #gamedev
Luk_1mex - dzisiaj kuchcik :D posłuchałem porad @WD40 i poprawiłem troche prace nóg, ...

źródło: comment_6wB2KqPvguVligvTXzVOmjbj2jkS6OHW.gif

Pobierz
  • 8
@Luk_1mex: To jeszcze jedna rada: kończyny, które posiadamy przymocowane są na przegubie, a zginają się w łokciach i kolanach. Z tego powodu jeśli ruszamy tylko przedramieniem, to dłoń kreśli łuk. itd. Jeśli chcesz, żeby ręce poruszały się "po ludzku", to powinieneś pamiętać o dwóch zasadach. 1. łokcie poruszają się po łukach, a dłonie zwykle po jeszcze większych łukach. Jeśli nie zachowasz tej zasady, to będzie wyglądało jakby ręce zmieniały dynamicznie długość
Podzielę się moją animacją chodzenia do postaci z porzuconego projektu. Ogólnie to postać była najpierw narysowana, potem podzielona na części, potem ruszając i obracając każdą część zrobiłem "wstępną" animację chodzenia. Potem siedzenie i poprawianie pixeli żeby to wyglądało ładnie :V Polecam sobie też zrobić prosty schemat co gdzie ma być (stawiając np. kółka w dane miejsca)
Maixior - Podzielę się moją animacją chodzenia do postaci z porzuconego projektu. Ogó...

źródło: comment_VT4AHkS2YeCVAdQVjFzv6hLkXWeeJPeF.jpg

Pobierz