Wpis z mikrobloga

Siema!

Mało czasu było dzisiaj na grę ale udało mi się poprawić animację nietoperka. Oko będzie mu się szerzej otwierało jak będzie zbliżał się do gracza żeby go dziabnąć.

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera albo Facebooka

#gamedev #gry
carghool - Siema!

Mało czasu było dzisiaj na grę ale udało mi się poprawić animacj...

źródło: comment_SKqnMYXmqEiK4v8L7FUOfMOVuwvcjwUW.gif

Pobierz
  • 9
@carghool
To są sprite'y 2d, nie?
Jeżeli tak, to podzieliłbyś się jakimiś materiałami jak takie animacje sensownie w Unity robić?
Bo niedługo będę musiał je dodać do swojej gry i odkładam ten moment już zbyt długo.
  • 0
@stawrocek yup, sprite 2d. Konkretnymi materiałami się podzielić nie mogę bo uczyłem się tego już jakiś czas temu i nie pamiętam dokładnie jakie filmy obejrzałem ale był to głównie YouTube. Zaczął bym od tego https://youtu.be/JeZkctmoBPw. Moja podpowiedź: jeżeli robisz powiedzmy animacje postaci na którą składa się dużo animacji to na pewno Animator. Musisz tylko pamiętać, że jest dość 'kosztowny' i lepiej go wyłączać jak nie jest używany bo przy dużej ilości animowanych