Wpis z mikrobloga

W Polsce jak w Lesie. Jestem kierowca autokaru turystycznego, na zachodzie wszystkie miejsca turystyczne, wjazdy na gory itp. mam gratis z grupa a i czasem jeszcze obiad albo jakis upominek gratis. Dzisiaj chciałem zobaczyc kopalnie w Wieliczce, ale wstep gratis tylko dla tourlidera grupy (1osoby z grupa), kkierowca niech czeka w aucie.

#polska #turystyka #krakow #wieliczka #kierowcaautobusu #wpolscejakwlesie
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@crouch3r: Wieliczka to w ogole jakis inny stan umyslu. Fotografowanie TAAAKIE SZKODLIWE wiec skasujmy dodatkowe 10zl za mozliwosc robienia zdjec. Ja rozumiem 100, ale za 10zl by sie nie osmieszali z ta szkodliwoscia jak sam bilet kosztuje do 80zl nawet... wstyd jak cholera
  • Odpowiedz
@crouch3r: kolejna rzecz, to juz cecha wspolna calej europy wschodniej: przyjezdza grupa autokarem, wiadomo, ze do kopalni bo nc innego tu nie ma. Grupa aurokarem to 20-80 osob, wiec 1000 do 5000zl za bilety wstepu. Skasujmy dodatkowe 50zl za parking dla autokaru xD zenujace to jest ;-)
  • Odpowiedz
@crouch3r: Mam kolegę w pracy, którego brat właśnie jeździ jako kierowca autokaru z wycieczkami. Z jego opowiadania wynika, że jak jedzie to tak jakby był turystą, zero odczucia, że jest gorszy czy coś. Może skorzystać ze wszystkich atrakcji jakie są przewidziane w programie bez dopłacania czy coś. A i oczywiście inkasuje swoją części jako kierowca. Jeździ po europie.
  • Odpowiedz
  • 3
@crouch3r miałem podobne odczucia xD wszystko płatne włącznie ze zdjęciami i ten pseudoluksus miasteczka turystycznego - wszystko płatne, wszędzie kolejki, wszędzie ceny turystyczne xD zamiast do Władysławowa można tam jechać.
  • Odpowiedz
@WuDwaKa trasa solec-warzechow to tez trasa po Europie. Ba, nawet trasa dworzec glowny w Walbrzychu centrum miasta w Walbrzychu to tez trasa po Europie.