@radd00: W garażu wybierasz politykę tankowania, ile ma być paliwa w zbiorniku. W trakcie zawodów nie możemy tankować, ale w przypadku dłuższych wyścigów to paliwa może zabraknąć. :)
Rajd a wyścig. Jasne, są to różne rzeczy, jednak stwierdzenie "rajdowy weekend" jest poprawne. Druga sprawa język polski traktuje te dwa słowa jako synonimy. :)
Nie jest może to w 100% poprawne, ale dozwolone, a lepiej na przemian stosować "rajd" i "wyścig" niż
@Koczi_92: To, że język polski traktuje te 2 słowa jako synonimy, nie oznacza, że można sobie ich swobodnie i bezmyślnie używać. Rajd to rajd, wyścig to wyścig.
W trakcie rajdu pokonuje się wyznaczoną trasę i to jest głównym warunkiem jego ukończenia. Dopiero na trasie znajduje się (zwykle) kilkanaście odcinków, gdzie mierzy się czas i w pewnym sensie zdobywa się punkty. Poza tymi odcinkami porusza się w normalnym ruchu ulicznym.
@radd00: Tylko pamiętaj, że odnosz się do rajdu, nie jako pojedynczej jazdy, pojedynczego wyścigu, tylko do całego weekendu - "rajdowego weekendu". Również masz podział na etapy - trening 3x, kwalifikacje, wyścig. Również masz etapy gdzie nie ma punktów - trening i wyścig, oraz takie "premiowane odcinki", czyli kwalifikacje, bo jednak premiowane jest to miejscem startowym. Dodatkowo w kwalifikacjach nie ścigasz się z innymi, tylko czasówka jak w rajdzie.
@jampa: chociażby tyle, że na najniższym bolid "regeneruje się" w trakcie jazdy, jest mniej podatny na uszkodzenia itd. co może psuć efekt symulatora. :)
W garażu wybierasz politykę tankowania, ile ma być paliwa w zbiorniku. W trakcie zawodów nie możemy tankować, ale w przypadku dłuższych wyścigów to paliwa może zabraknąć. :)
@Koczi_92: Wyścigi w realu mają mniej więcej taką samą długość i są to kosmetyczne różnice - nie ma krótszych czy dłuższych wyścigów.
@sprzedafcaMakaronu: W przypadku dłuższych wyścigów w grze, czytaj 50-100% okrążeń danego toru w stosunku do realnej liczby w danym Grand Prix.
Różnice liczby okrążeń są kosmetyczne, ale spalanie dodatkowo zależy od długości danego okrążenia, od prowadzenia pojazdu i ogólnej specyfikacji toru (np. czy jest dużo zakrętów, i czy są ostre)
@Koczi_92: W sumie jaki portal taka recenzja, opisałeś dokładnie wszystko tzn grafikę, tryby gry itp itd, a o samym modelu jazdy praktycznie nic. W sumie tak się zastanawiam dla kogo jest ta gra (cała seria)? Prawdziwi simracerzy nawet na nią nie spojrzą, arcadowcy będą uważać że za trudna, może kupią gdzieś w promocji lub na wyprzedaży żeby przejechać wyścig w długości 20% max prawdziwego wyścigu z włączonymi helpami. Nie wiem kto
Nowa publikacja recenzji na Benchmarku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/f1-2016-recenzja-gry.html
@Koczi_92: ಠ_ಠ
Rajd a wyścig. Jasne, są to różne rzeczy, jednak stwierdzenie "rajdowy weekend" jest poprawne.
Druga sprawa język polski traktuje te dwa słowa jako synonimy. :)
Nie jest może to w 100% poprawne, ale dozwolone, a lepiej na przemian stosować "rajd" i "wyścig" niż
nie
Grał tyś w symulatory (╥﹏╥)
W trakcie rajdu pokonuje się wyznaczoną trasę i to jest głównym warunkiem jego ukończenia. Dopiero na trasie znajduje się (zwykle) kilkanaście odcinków, gdzie mierzy się czas i w pewnym sensie zdobywa się punkty. Poza tymi odcinkami porusza się w normalnym ruchu ulicznym.
W wyścigach
Również masz podział na etapy - trening 3x, kwalifikacje, wyścig. Również masz etapy gdzie nie ma punktów - trening i wyścig, oraz takie "premiowane odcinki", czyli kwalifikacje, bo jednak premiowane jest to miejscem startowym. Dodatkowo w kwalifikacjach nie ścigasz się z innymi, tylko czasówka jak w rajdzie.
Więc nie uważam,
@Koczi_92: Wyścigi w realu mają mniej więcej taką samą długość i są to kosmetyczne różnice - nie ma krótszych czy dłuższych wyścigów.
Różnice liczby okrążeń są kosmetyczne, ale spalanie dodatkowo zależy od długości danego okrążenia, od prowadzenia pojazdu i ogólnej specyfikacji toru (np. czy jest dużo zakrętów, i czy są ostre)