Wpis z mikrobloga

No i niestety, dziś oddałem GC SRT i przesiadłem się pierwszy raz od dawna do komunikacji miejskiej. Właśnie jadę Solarisem, który ma mniejszą moc od tego Jeepa
( )
Do testowania wracam pod koniec przyszłego tygodnia z nieco (czyt. znacznie) mniej emocjonującym autem.

Pojawiały się pytania o to czy SRT hamuje i skręca.
No wiec, o ile hamuje nieźle jak na tego typu auto, ze skręcaniem nie jest już tak super. Na zakrętach wymaga nieco ostrożności i mam wrażenie, że każde BMW z serii X stac na nieco wiecej w ciasnych łukach niż tego SRT.
Jest ok, ale nie odniosłem wrażenia "wow to suv moze tak jezdzic?!". Zreszta, nie spodziewałem się tego po jeepie.

Aby podsumować moj test, wspomnę jeszcze o spalaniu. Kilkudniowa jazda i 700 km za kołkiem zakończyły się wynikiem 23,5 l na 100 km ale auto nie było oszczędzane ( ͡° ͜ʖ ͡°) niezwykle trudno jest jeździć spokojnie 468 konnym SUVem, ktory ma po prostu skopane ustawienie czułości pedału gazu.
Pełny test będzie jeszcze na mojej stronie a wkrotce pierwsze materiały na YT

#carburator <-- moj tag z testami
#samochody #motoryzacja #jeep
Pobierz macq2309 - No i niestety, dziś oddałem GC SRT i przesiadłem się pierwszy raz od dawna...
źródło: comment_sHebi4RFWWaMNOnSxJOusehh5b06miVA.jpg
  • 9
@wycz: moc i tak jest zależna bezpośrednio od momentu i prędkości obrotowej wiec zastąpiłbym to stwierdzenie takim - liczy się to jak wykorzystany jest moment obrotowy a wiec jego krzywa w zależności od obrotów ( ͡° ͜ʖ ͡°)