Wpis z mikrobloga

@Nova24: na 99% zmienią to w finalnej wersji, po to m.in. jest open beta, żeby wyłapać co ludziom się nie podoba

- timer w conqueście (wtf?)- zbyt krótkie mecze, śmierć nie ma wpływu na tickety, a co za tym idzie medyk staje się praktycznie bezużyteczny, bo respawny są dosyć szybkie
- zbalansować czołgi na rushu
- dodać znaczniki dla medyków pokazujących martwych sojuszników

Zrobią to i będzie ok
  • Odpowiedz
@Nova24:

Soldier A attacks a flag defended by 4 enemy soldiers. Soldier A kills 3 of the 4 soldiers but is killed by the 4th.

In the old system soldier A would have created a 3-1 ticket difference simply from the attack even though the flag was never captured.

In the new system the flag continues to generate points and nothing changes on the scoreboard other than individual points.


No
  • Odpowiedz
@Nova24: @zolcix: @Reality: był taki tryb w lolu. W sumie wymusza to troche bardziej strategiczne myślenie niz tylko strzelanie gdzie popadnie. Teamy powinny kalkulować czy odpuścić jeden punkt ale dalej mieć przewagę czy atakować inny punkt ryzykując utratę dwóch innych. Tak to w założeniu powinno wyglądać tylko ze w BF czy wygrasz czy przegrasz nie na znaczenia.
  • Odpowiedz