#programowanie #opengl #glut #c++ #matematyka Pytanko mirki, jak w OpenGL/Glut narysować łuk posiadając tylko punkt początkowy oraz punkt końcowy średnicy?
nie rozumiem promienia - uzyłeś słówka lenght? długość tablicy? wierszy? czy chodzi Tobie o długość odcinka start <-> end? est tam funkcja PointDistance
mozna troszeczke jasniej @kalectwo ? Po punktach x i y najlepiej.
Pytanko mirki, jak w OpenGL/Glut narysować łuk posiadając tylko punkt początkowy oraz punkt końcowy średnicy?
możesz użyć tego http://devmag.org.za/2011/04/05/bzier-curves-a-tutorial/
@haxx @razornfs tutaj są moje wypociny, spojrzcie na to http://pastebin.com/G9SzY6m6
srodekXY = ((start.x + end.x) / 2, (start.y + end.y) / 2)
nie rozumiem promienia - uzyłeś słówka lenght? długość tablicy? wierszy? czy chodzi Tobie o długość odcinka start <-> end? est tam funkcja PointDistance
mozna troszeczke jasniej @kalectwo ? Po punktach x i y najlepiej.
@kalectwo: jak to rozumiec?
RysowanaPozycjaXY = (Sroded.x, Srodek.Y) + r * vec(...,...)
co to jest vec2? vector2d ?