Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem dziewczyną, mam 24 lata i tak się przedstawia mój problem.

Jestem dziewicą, nigdy się nawet nie całowałam, nigdy nie trzymałam chłopaka za rękę, nie byłam nawet w pseudo związku typu "lol, mamy 10 lat, ale chodzimy ze sobą". Raz tylko zostałam zmolestowana w autokarze, w drodze na festiwal muzyczny (dokładnie w ten sposób, że zostałam wylizana po szyi przez narąbanego, żonatego zboka), ale jakoś śmiesznie spłynęło to po mnie, jakby coś takiego nigdy się nie zdarzyło, i to był jako taki mój jedyny kontakt z płcią przeciwną.

Ja chcę kogoś sobie znaleźć, ale dotychczas automatycznie spławiałam wszystkich, których poznawałam, nawet jakichś ekstra samców 9/10. Nie wiem skąd to się bierze.

Tutaj warto wspomnieć, że dużo chodzę do klubów, bo jestem fanką muzyki elektronicznej (tak wiem, niszczę typowym wykopkom twardą opinię o tym, że każda dziewczyna chodząca do klubów to alkoholiczka, puszczalska dziwka, i lubi się bawić w orgie, ale ja kocham sobie potańczyć do muzyki, którą uważam za euforyczną, wtedy zapominam o wszystkich problemach). I tam zdarza mi się spotkać dwa typy facetów. Ten gorszy to ten, który próbuje mnie wyrwać bezpośrednio na imprezie. Nawet jeżeli fizycznie mi się podobają, to coś mi zawsze w głowie mówi, że to jest absolutne niszczenie mojego euforycznego nastroju. Próbuję ich zgubić gdzieś w tłumie i zazwyczaj się to udaje. Drugi typ, to prawdziwi fani muzyki, których albo poznaję pod sceną i się z nimi bawię, bo widzę, że chodzi nam o to samo, albo z którymi rozmawiam gdzieś na uboczu przy piwie, ale na tematy typowo muzyczne. Potem zazwyczaj dodajemy siebie do znajomych na facebooku by "dzielić się muzycznymi przeżyciami". Potem po wiadomościach nagle zdaję sobie sprawę, że chcą mnie bliżej poznać. Mimo iż tak naprawdę nic złego mi nie zrobili, to ja od razu przerażenie i blokowanie. Nigdy nie powiem wprost, że nie jestem zainteresowana, zawsze próbuję zniknąć na zawsze z ich pola widzenia. Jak n