Wpis z mikrobloga

Nieco pochwalę serwis ASUS i jego podejście do klienta w Stanach. Pacjent to Zenfone 2, którego posiadam od premiery, dość budżetowy smartfon (koszt $200). Rzecz dzieje się w USA, więc telefon miał tylko rok gwarancji. Miesiąc temu padł mi jeden głośnik, teraz zaczął buczeć drugi, na dodatek telefon zaczął się samemu restartować niespodziewanie raz-dwa dziennie. Gwarancja skończyła mi się właśnie w maju tego roku, ale zaryzykowałem i zadzwoniłem do centrum serwisowego ASUS, żeby zobaczyć czy coś na to poradzą. Po opowiedzeniu problemu miła kobieta na infolinii stwierdziła, żeby nie martwić się tym, że gwarancja się skończyła te 3 miesiące temu i za darmo przedłużyła mi jej okres o 6 miesięcy, po czym wygenerowała etykietę adresową, bym wysłał zepsuty telefon i wysłała kuriera z opcją overnight (na następny dzień) z całkowicie nowym telefonem. Nie musiałem niczego udowadniać, nikt nie oskarżał mnie o zepsucie telefonu (który i tak był intensywnie użytkowany przeze mnie), na dodatek zrobione już po okresie gwarancyjnym i za darmo. Ogromny plus dla ASUSa za podejście do klienta.
#gwarancja #asusserwis #serwis #chwalesie
  • 1