Wpis z mikrobloga

Motomirki czy Kawa 636 2005r ma jakieś wady "wrodzone"? Na coś szczególnego zwracać uwagę? Poza normalnymi oględzinami używanego sporta.
Wybieramy się z kolegą oglądać jeden egzemplarz ale nikt z moich znajomych nie miał kawy.
Wołam
@urwis69 i @Stitch
#motocykle
  • 52
  • Odpowiedz
@WiewiurPL: jedyne co slyszalem, to jakies problemy ze skrzynia ale info niepotwierdzone w realu. To udany model z kolejnej generacji, ktory wyzbyl sie bolaczek poprzednika. Procz eksploatacji watpie bys mial sie do czego przyczepic. Jesli ktos Ci bedzie pisal o pekajacych ramach w tym modelu to sie tylko smiej ;]

Zajebiste moto! Sam chcialem kupic
  • Odpowiedz
@WiewiurPL: Z Kawami jest taki kłopot, że w większości służyły do upalania pod remizą, a te silniki nie słyną z wytrzymałości. Zakup tego to zawsze trochę loteria będzie mniej więcej jak zakup używanego S1000RR :P
  • Odpowiedz
@WiewiurPL:Kolega miał ZX-6R ale 193 wzrostu skutecznie zniechęciło go do siadania na to moto

Lewy dekiel od strony Alternatora Sprawdź czy jest ori i czy nie był lakierowany...Zwróc uwagę na czachę i reflektor czy jest symetryczna i czy w lampie nie ma wilgoci... Zwróć uwagę na główkę ramy i przednie zawieszenie czy nie jest "dobite" Co do silnika Oględziny zrób na zimnym piecu i posłuchaj czy nie ma metalicznego terkotania które
  • Odpowiedz
Z Kawami jest taki kłopot, że w większości służyły do upalania pod remizą, a te silniki nie słyną z wytrzymałości.

@amath: Fantastyczny stek bzdur! :)
  • Odpowiedz
@amath: 636 to całkiem inne moto niż starsze 600. W 600 faktycznie #!$%@?ło się wszystko. W 636 Antyhopping (co prawda słaby) był w standardzie z tego co pamiętam. Ale pieca to tam zarżnąć się nie dało i układ napędowy był mniej awaryjny niż faktycznie upalane przez gimbazę R6.
  • Odpowiedz
@WiewiurPL: ..bo sie nalykali stereotypow i ciezko im sie przyznac, ze sa w bledzie. To taka forma obrony przed swiatem i zaklamywania rzeczywistosci ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kawasaki For LIFE!
  • Odpowiedz
  • 0
@WiewiurPL pękające to przelom 99- 2002. w nowszych to tylko zetki na stalowej ramie. a $13 sie przesiadl na r6 po sezonie #!$%@? jak silnik non stop klekal :P

do jazdy itp motor cudo, ale do palowania to jak bumer. Kleknie
  • Odpowiedz
@Stitch: nie ma racji, kazdy motocykl jest swietny jak jest z pewnych rak. Pod remiza najczesciej katuje sie yamahy albo stare cebry, bo tym jezdza dresy. Ot taki stereotyp ode mnie dla Was( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@urwis69 tylko, ze stare cebry caly czas jezdza. Yamahy po remoncie skrzyni tez :P

Kawy nie lubia katowania i to jest fakt. Nie bez powodu ludzie wracają do F4i w stuncie.

Nie wiem czego sie tak puszysz. Zaden z nas nie powiedział, że ten motur to gunwo. Tylko, zeby uwazac na skatowane jednostki, bo one sa mega podatne na to.
  • Odpowiedz
@Stitch: Kawałsraki miało w standardzie sprzęgło z systemem EVR które imitowało działanie sprzęgła antyhoppingowego... Jak było sprawne to działało a jak się popsuło to się popsuło...Owszem nie było tam tradycyjnego antyhoppingu ale też nie można mówić że nie było go wcale (No chyba że EVR jest popsuty to masz rację a ten system psuł się od litery K do litery I) Dlatego pisałem żeby zwrócić uwagę na sprzęgło
  • Odpowiedz
@urwis69: @Stitch: @WiewiurPL: @amath: Kawasaki zawsze przodowało w wdrażaniu futurystycznych i odjechanych rozwiązań. I to jest ryzyko. Przecież Kiedy Honda,Yamaha, Suzuki w ścigach wyciągali z litra +/-180 KM to ZX10R się napierdzielało z BMW S1000RR. Im bardziej skomplikowane rozwiązania tym częściej się to Psuło i nie ma od tego odwrotu.
  • Odpowiedz
  • 0
@Szlaufman nie no co do Hondy to troche pojechałes ;P Honda mocowo zawsze celowo byla najnizej. Skupiali sie za to na trakcji, ergonomii i rownym rozkladzie mocy dzieki czemu roznica KM była niezauwazalna, i nawet blejd sp jak i zwykly goni rowno za bumerem :) yamaha zresztą tez. Yamahe zawsze bede szanowal za R7 (za usunięcie fztow juz mniej :P )
  • Odpowiedz