Wpis z mikrobloga

Motomirki czy Kawa 636 2005r ma jakieś wady "wrodzone"? Na coś szczególnego zwracać uwagę? Poza normalnymi oględzinami używanego sporta.
Wybieramy się z kolegą oglądać jeden egzemplarz ale nikt z moich znajomych nie miał kawy.
Wołam
@urwis69 i @Stitch
#motocykle
  • 52
  • Odpowiedz
@Stitch: Dlatego to podkreślam Honda, Suzuki, Yamaha projektowały na zapas Ergonomia i niezawodność były i są najważniejsze. Tyle że każdym zdarzają się mniejsze i większe wpadki
  • Odpowiedz
@WiewiurPL: zbierz wszystkie dane. Zarowno zwolennikow jak i przeciwnikow. Odsiej glupoty i stereotypy, a zostanie Ci pelny obraz. I dobrze sprawdzaj!~

Ja mialem 4 kawy i odpukac, poki co...zadna nie miala zadnych problemow pozaeksploatacyjnych.
  • Odpowiedz
@urwis69: @Szlaufman: @urwis69:

i poszlllloooooo tradycyjna dyskusja o Kawasaki vs reszta świata ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z Kawasaki, które znam to Rinasa Zx6R ( Vice stock 600 ), no i w sezonie ubiegłym była wymiana silnika bo się skończył, na początku
  • Odpowiedz
@amath: To sa wlanie gownoargumenty chlopie. To byly nowe motocykle z fabryki? Jak ocenisz stopien zakatowania przez jednego debila vs stopien zakatowania przez innego debila?
Co #!$%@? mechanik, a co wynika z bledow fabrycznych?
Ktos wyrzej pisal, ze "ciezko" z serwisem Kawy, bo nie umiejo naprawiac. Wiec moze tu jest pies pogrzebany?

Ja kocham wszystkie motocykle (procz gsxf). Kawy kocham najbardziej i stanowczo stwierdzam, ze moze nie do konca ale jestem bardziej obiektywny pod tym katem niz ty.
Szczegolnie jak zaczynasz od Z Kawami jest taki kłopot, że w większości służyły do upalania pod remizą, a te silniki nie słyną z wytrzymałości co jest kompletna bzdura i klasycznym przykladem pieprzenia
  • Odpowiedz
  • 2
@urwis69 w tym momencie mnie zdenerwowales. Czyli wg Ciebie wszelakie wytkniecie kawasaki to tylko hejt oszolomow, i kawasaki jest absolutnie bez wad. Serio? Fanboyowanie juz Ci wchodzi na mozg, a ja dostaje od tego raka.

a co do wybuchow... to yamaha i jej skrzynie kazdy kojarzy od razu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Stitch: nie, proponuje przeczytac ze zrozumieniem.
Argument z remiza i wybuchajcym silnikiem z sugestia, ze wina lezy po stronie mechanika jest glupota i tyle. Oczywiscie, ze Kawasaki ma wady. Niegdzie nie napisalem, ze jest idealne. Nie raz przyznalem Ci racje w zwiazku z kilkoma powtarzajacymi sie wadami, ktore sam wymieniales. Wydawalo mi sie, ze doszlismy do porozumienia ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idac logika, skoro Kawy nie
  • Odpowiedz
  • 0
@urwis69 nie f4 tylko f4i

to jaki sens rozmawiac na powazny temat jak jedna strona trolluje?

i co do stuntu... stunt psy sa przerabiane tylko w 1 strone. A nie ubierane w plastiki i stelaże na nowo :)
  • Odpowiedz
@Stitch: F4i. Uniżenie przepraszam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

to jaki sens rozmawiac na powazny temat jak jedna strona trolluje?

a czym jest tekst"@WiewiurPL: ma jedną, to Kawasaki"? To jest argument czy trolowanie? Pierwszy wpis
  • Odpowiedz
@urwis69: bo na rzeczowe argumenty odpowiadasz szlochaniem. Zauważ, że w każdym temacie jest heheszek "honda sronda, suzuki stuki" i nikt sie nie rzuca
  • Odpowiedz
@Stitch: gdzie szlocham? Wklej mi

Dobrze wiesz, ze sie wypowiadam w kazdym temacie o Kawie, bo mam cos na ten temat do powiedzenia. Wy najczesciej nie dajecie argumentow innych niz "bo to w koncu Kawasaki". Sam pisales, ze sie za bardzo nie znasz na Kawach wiec sie nie wypowiadasz. Szanuje takie oswiadczenie. I tyle.

I napisze jeszcze raz...

Tak Kawasaki tez sie psuje. Tak ma czasem wady wrodzone. NIE nie
  • Odpowiedz
@Stitch: I nie mow mi, ze nie ma ogolnej i powszechnej beki z Kawasaki, bo jest. Tylko, ze ona jest niepoparta prawie niczym.

Jest bo jest.

Nie placze nad tym tylko sie smieje, bo wy macie non stop poroblemy, ze swoimi sprzetami, a ja od 15 lat nie mialem zdanego :P
  • Odpowiedz
@amath: Porównywanie 6R 600 do 6R 636 mija się z celem to są zupełnie inne napędy inne ramy. Wyżej napisałem o EVR którego 600tka nie miała . Ja rozumiem Kawałsraki. ale bez przesady Na ER 6N robiłem kurs i jeśli wytrzymywała dzwonki i katowanie Noobów, to chyba nie jest tak źle.

3/4 sukcesu to kupno egzemplarza nie skatowanego do końca pod względem mechanicznym. Niestety Rynek w Polszy jest zaprawdę #!$%@?
  • Odpowiedz
  • 0
@urwis69 to ja znam powszechna beke ale z suzuki...

jeszcze nie mialem problemu z cebra zeby była uziemiona ;] zawsze o własnych silach jechal.
  • Odpowiedz
@urwis69: Kto wracał z łoodstocku z "nie do końca sprawnym" moto( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tu nie ma filozofii Jeśli się znasz to kupujesz i robisz oraz serwisujesz moto po swojemu. Jak się nie znasz to sprzedawcy to błyskawicznie wyczuwają i parafrazując klasyka "Ruchają, jebią i na nas zarabiają"

Tu powinny być konkretne informacje dotyczące zwracania uwagi na "najbardziej problematyczne rzeczy" I przy każdym moto takie są...
  • Odpowiedz
  • 0
@Szlaufman ke? s1krr dopiero w'13 mialo FABRYCZNY zyroskopowy killswitch? przeciez to wiekszosc moto od 20 lat ma...

ale z bmw byla inna sprawa. Tam byl problem ze smarowaniem i po 40k km na drodze i 20 na torze silniki padaly.
  • Odpowiedz