Wpis z mikrobloga

Friend, I'm very sorry, I set up a wrong coupons, there are now 5000 buyers pay the free order, if I send these orders, I will be facing bankruptcy, or permanent loss of my shop, I have to stop selling all the goods, need your help,hope you can apply for to close the order, thank you for your kindness and understanding.
  • Odpowiedz
@ortofosforan: nie idzie dopóki nie minie 60 dni ochrony lub jeżeli wcześniej klikniemy confirm goods.
@DennisRozrabiaka: szkoda Chińczyka? Istnieje duże prawdopodobieństwo, że on to zrobił specjalnie żeby teraz jego produkty pojawiały się na pierwszym miejscu jako najchętniej kupowane. Jak dostanie kilka tysięcy negatywów to mu się odechce takich akcji.
  • Odpowiedz
Ogólnie to polecam pisać do supportu Aliexpress, nie chodzi o cebulę a o nieuczciwe zachowanie względem innych sprzedających. Mi odpisali, że to ważne aby pisać i reportować, bo ścigają takich sprzedawców ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz