Wpis z mikrobloga

@saldatoreafilo: @dudek36: @mikii77
Tyle badań bo to moje pierwsze, wstępne badanie klasy 2.
Zaczynam robić kurs na PPL(A) w SmartAviation na Ławicy (EPPO).

@Dudek36: pytań jest mnóstwo :) Chciałbym na ten przykład polecieć z EPPO na EPEL zabrać babcię i podrzucić ją do EPRG i poźniej na EPPO :) Jestem świadomy że trasa długa więc to nie na pierwszy samodzielny lot. Jak ty to oceniasz?

Jak atmosfera i nastawienie
@felixd: Po wykładach z prawa lotniczego będziesz znał odpowiedź na większość tych pytań. A w aeroklubach jak to w aeroklubach. Są takie gdzie z uśmiechem wystawią ci fakturę a są takie gdzie poczujesz aromat lat osiemdziesiątych.
@felixd: Ja robilem swoja licencje PPL(A) w Aeroklubie Warszawskim. Niestety, ale w zadnym z wymienionych przez ciebie miejsc nigdy nie bylem. Jak zrobilem swoja licencje to odrazu wyjechalem konczyc trening do USA :) I tutaj jestem do teraz i wlasnie sie szykuje do egzaminu CPL (Intrument rating juz mam). Odpowiadajac na twoje pytania:
1. Z tego co probowalem wypozyczyc samolot z zewnatrz, to probowalem w dwoch aeroklubach w Lublinie. Ogolnie to
Zaczynam robić kurs na PPL(A) w SmartAviation na Ławicy (EPPO).


@felixd: Aż z ciekawości zapytam: jak wrażenia i kto instruktorem?

Pierwszy "poważniejszy" lot po uzyskaniu licencji planuję z EPPO do EPZP


To był mój pierwszy odcinek trasy samodzielnej. Bardzo pozytywnie wspominam Przylep.

SP-SMA FTW!

PS
A... i orzeczenie lekarskie jak cały Poznań robione u pani dr Długiewicz?
@dudek36 a może zrobisz jakieś AMA albo wpis, bo bardzo fajnie sie czyta to o czym piszesz ;) Mysle ze wielu mirkow z tagu lotnictwo bedzie zadowolonych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@laxentis: Nie, orzeczenie robiłem w Pruszczu Gdańskim u dr. Henryka Lemczaka ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) (tak wyszło, ze jestem przez ten tydzień w Gdańsku). Bardzo pozytywny człowiek :) Robił był u dr Długiewicz gdybym był na miejscu.

Nie wiem jeszcze z kim będę latał. Jutro mam pierwszy wykład ( ͡ ͜ʖ ͡), do lotów
@ohjohny: no widzisz, to ci sie udalo :) ja tak jak pisalem, musialem dolozyc ze 2h do ladowan, dodatkowo zaczalem szkolenie na AT3 (pierwsze 4h) pozniej sie rozwalil i sie przesiadlem na Ceske wiec te 4h teoretycznie wylatalem w bloto. Dodatkowo sluchawki (mozna kupic takie za 500zl i takie za 5000zl), materialy, testy itp. Zalezy tez jak stoisz z czasem i czy szybko zrobisz ten kurs (czym szybciej tym lepiej). Jest
@RayJay: Mysle, ze narazie nie ma sensu :) Jestem zbyt malo doswiadczonym pilotem i mysle ze znajdzie sie tu wielu bardziej doswiadczonych z lepszymi historiami. Jednak jak ktosby chcial kontynuowac szkolenie w stanach to chetnie udziele informacji :)