Wpis z mikrobloga

@bios16: Ok zeby bylo bardziej konstruktywnie:
Nawiazanie do flakonika - spoko
Wykorzystanie JF - spoko
Font/czcionka - sorry ale do dupy. Chodzi głownie o samo "Jeremy Fragrance".
Za dużo wolnej przestrzeni na lewo od J i prawo od F. Lepiej zamknąć jakoś bryłe.
Mało użyteczne - przy małych nadrukach/ikonach itd będzie kompletnie nieczytelne.
Przy takich projektach warto myśleć o negatywach. Logo nie zawsze będzie prezentowane czarne na białym. Warto przedstawić też
  • Odpowiedz
@tomeczek11: No może dla januszy biznesu spoko jak ktoś chce tylko logo np: na wizytówke, którą notabene też trzeba dobrze zaprojektować, ale z doświadczenia wiem że jak poważny klient to i tak ma problem z wyborem pośród 5 propozycji, a gdzie księga znaku i CI? w tej cenie? Panie takie rzeczy tylko 20 kwietnia( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz