Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki! #aferasamolotowa wzbudziła we mnie skrajne uczucia... Jako, że od ponad 2 lat jestem związany z koordynacją obsługi naziemnej - w tym rok przepracowałem na lotnisku w Katowicach, czuję się w obowiązku by to skomentować. Choć tak na zdrowy rozum - szkoda strzępić ryja...

Co do samych procedur - po wylądowaniu i przed kolejnym startem, minimum dwie osoby (kapitan lub pierwszy oficer i koordynator lub ramp agent) wykonują tzw. Walk-Around Inspections. Podczas tego "spaceru" naszym zadaniem jest wyłapanie wszelkich odstępstw od normy - od drobnych uszkodzeń, przez rysunki benisów w bagażnikach... tak, to też musimy zgłaszać. Pilot, zaglądając do silnika, zawsze porusza łopatami w celu sprawdzenia czy łopaty nie zostały przez nic uszkodzone i czy przypadkiem jakiś arcydebil czegoś tam nie wrzucił, nie wiem, może jakiejś rurki do dźwigania schodów?

Panie i panowie, no ręce opadają... Wiem, że ta sytuacja miała miejsce na prawdę, ale cały czas nie mogę uwierzyć w bezdenną głupotę autora słynnego wpisu, który całą aferę rozpoczął.

Dodam jeszcze, że mimo iż koordynatorzy są bardzo niezauważalni dla przeciętnego pasażera to powiem Wam, że robimy kawał roboty, która spina obsługę naziemną w jedną spójną całość.

Wiem, że mamy tu Mireczków koordynatorów z Krakowskich Balic oraz z Londyńskiego Heathrow - dlatego też, jak pewnie potwierdzą, mimo że zawsze nam się spieszy i nigdy nie ma czasu - to bezpieczeństwo operacji jest na najwyższym poziomie. Niezmiernie mi przykro, że wciąż znajdują się ludzie którzy zamiast mózgu posiadają bliżej nieokreśloną szarą substancję...

#groundhandling - zapraszam do obserwowania
#samoloty #pracbaza

Poniżej fotografia poglądowa pt. "Co zwykły ptak potrafi" - by uciąć dyskusję nt. wytrzymałości materiałów #pdk
airfield_ops - Cześć Mireczki! #aferasamolotowa wzbudziła we mnie skrajne uczucia... ...

źródło: comment_QUJy8AfXlxh1NQ0GJDbfIIv502Ir4ubE.jpg

Pobierz
  • 108
  • Odpowiedz
@airfield_ops: po Twoim wpisie, gdzie przestawiasz procedury oraz wyjaśniasz, że nie możliwe jest to, by samolot wystartował z rurkami w między łopatkami silnika - nie rozumiem, czemu karcisz @Go_Ask_Alice zamiast debila, który go podkablował i reszty Mirków, którzy jeszcze chwalą konfidenta... fuck logic
  • Odpowiedz
@Ukukuki: no to nieźle. Tak, 100 zł kosztuje egzamin wraz z wydaniem certyfikatu za dany moduł. Szkoleń jako takich nie ma, można podchodzić do egzaminu bez niego, a uczysz się we własnych zakresie + to co jest na zajęciach. Więc jako, że jest te ~15 modułów z czego odpada powiedzmy 6-7 to za kilka stów zalicza się wszystko, z tym, że niektóre są naprawdę ciężkie i nie wiem jak wygląda
  • Odpowiedz
Korwin mieli o tym od x lat ale nawet na wykopie są tacy co tego najwidoczniej nie umia pojąć..


@matteo93: Ja #!$%@? wyznawcy Korwinizmu nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać. "Korwin tak mówi, nie słuchacie". Jesteście gorsi od moherów
  • Odpowiedz
@pizzabhoy: Pewnie ,że chciałbym C jednak wiadomo pasuje przejść wszystkie etapy. Mi praktyka odpada bo pracuję już 4 lata na tym stanowisku jednak dopiero teraz dopchałem się do modułów. Wiadomo starsi stażem zawsze mają pierwszeństwo chociaż mogą gorzej od Ciebie wypadać. Jednak udało mi się to jakoś przeskoczyć i obecnie szkolę się na mechanika lotniczego poświadczającego i starszym kolegom odbieram ich pracę. Jednak człowiekowi trochę brakuje tego brudzenia się czy
  • Odpowiedz
@TymRazemNieBedeBordo: Ale twierdził że tak zrobił ignorancie. Wiesz co to jest wyobraźnia? To właśnie takie coś co pomaga ci sobie wyobrazić co może się stać jeśli się popełni jakiś czyn. Ludzie bez niej to zwykle tacy kretyni jak ty.
  • Odpowiedz
@airfield_ops: > Poniżej fotografia poglądowa pt. "Co zwykły ptak potrafi" - by uciąć dyskusję nt. wytrzymałości materiałów

Po ostatnich wydarzeniach ja tam bym uważam z takimi wpisami - jeszcze ktoś może opacznie zrozumieć, że ptaka wsadziłeś w silnik
( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz