Wpis z mikrobloga

Siema #motocykle, chwalę się!

Założony napęd wzmacniany i +2 ząbki na zębatce z tyłu, przód na razie zostanie jak jest, potem może -1. Do tego full serwis zawieszenia tylnego i wymiana sprężyny na bardziej miękką, klocki Brembo Ceramic na przód i RBF660 w przewodach. Jednym słowem - można dopierdzielać!!

Jedno tylko pytanie do bardziej doświadczonych - lepiej lać Motula 300V i wymieniać rzadziej czy 5100 i co 2 trackday?
  • 5
@Gixaar: Podobno miałem seryjną, ale okazuje się że w części gixów (600 k8) montowali bardziej twardą, a czasem bardziej miękką. No i ja trafiłem tę pierwszą, motocykl miał idealną trakcję dopiero jak się jechało z lekką dziewczyną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@mambol: Teraz mam zaburzoną geometrię, ale nie chce pracować na tym co mam bo zaraz będą ograniczenia. tzn Do jazdy turystycznej i do latania po mieście więcej nie trzeba, ale nie takie cele sobie założyłem. Moja cebra fabrycznie ma z tyłu kapcia jak rower 140, teraz jest naciągnięte 150. Czyli problem z oponami itp. Dlatego chciałbym posadzić tam coś szerszego. Mógłbym ładować wahacz od f2, ale po co jak to jeden