Wpis z mikrobloga

@rezoner: czy takie blokowanie będzie uszkadzać przedmiot?
Proponuję poprawić animację turlania, postać wygląda jak by robiła fiflaka na głowie xD
Powinna się rzucać w danym kierunku, po chwili szybko zwinąć się w kulkę i się przeturlać.
  • Odpowiedz
@LuckyI: Akurat to, że będzie działać na Intel 4000 mogę zagwarantować, bo to też moja karta ... tudzież brak karty :P

@inspektom: @anddom03: "kopniecie ktore bedzie likwidowalo blok" - wtedy nie bardzo będzie się czym bronić przed kopnięciem - może lepiej gdyby kopnięcie było kontrą na turlanie.

@sortris: Możliwość obrony przed włócznią np - a także szybsze zebranie się po ataku (to tak od czapy wymyślam, bo nie
  • Odpowiedz
@rezoner: strasznie ładnie to wygląda
BTW: Jak tworzysz tę grę- chodzi mi o specyfikację? Masz rozpisanie gdzieś funkcjonalności TODO i ogólną wizję całości czy robisz raczej przyrostowo i to co ci wpadnie do głowy na bieżąco?
  • Odpowiedz
@b0lec: Odpalam kompa i myślę sobie - fajnie by było, gdyby za moim ludkiem biegały kurczaki - i robię - nie zastanawiam się specjalnie po co mi to w kontekście gry - jak coś wydaje mi się super to nagnę pod to całą grę - nie konkuruję z Blizzardem, nie walczę o to, żeby zrobić najlepszego shootera ever - cieszy mnie zwyczajnie dodawanie czegoś co nie zostało jeszcze wyeksploatowane.

Generalnie jestem
  • Odpowiedz
@rezoner: Animacja level insanse! Kocham Twoją twórczość () ( a gdy się dowiedziałem, że jesteś autorem QbQbQb to pokochałem jeszcze bardziej )
  • Odpowiedz