Wpis z mikrobloga

gdybym od razu dostał mail że to pomyłka, że bardzo przepraszają, co mogą dla mnie zrobić, że następne zamówienie z darmową wysyłką itp. to bym się nie obraził. Ale teraz bo tych ich kombinacjach i 15 wersjach regulaminu zmienionego po cichu, chce moje 2 karty za które zaplacilem i koniec. Tak się zwyczajnie nie robi, tylko nawiązuje kontakt z klientem. Niech szykują się na bardzo złe opinie odemnie no chyba że jednak
  • Odpowiedz
Teraz wystarczy, że powiedzą, że skończył się towar. Pewnie jest to prawda bo ludzie w różnych sklepach zamówili tyle tych kart, a w hurtowni było ich pewnie kilkadziesiąt - Gainward to nie jest ostatnio jakaś popularna firma.
  • Odpowiedz
Według mnie spoko się zachowali (ale w sumie mogą dać 5zł rabatu xD), to z tym regulaminem trochę odwalili i nie wiadomo co jak ktoś z dotpayem będzie chciał ciągnąć to dalej

Szanowni Państwo,

pragniemy przeprosić za błąd, jaki pojawił się na naszej stronie w wyniku poważnej usterki działania systemu > teleinformatycznego. Cena zamówionej przez Państwa karty graficznej GAINWARD GeForce GTX950 2048MB > DDR5/128bit DVI/HDMI/DP PCI-E (1250/6800) (wer. OC - Golden Sample)
  • Odpowiedz
@KuliG: do mnie jeszcze nic nie doszło :D Według mnie OK, nie liczyłem na to, że wyślą kartę graficzną z 60% rabatem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja tam walczyć nie zamierzam, bo nie jestem jakąś cebulą, a może akurat uda się wyrwać jakąś inną z dobrym rabatem i wysyłką gratis.
  • Odpowiedz