Wpis z mikrobloga

Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia w sytuacji, gdy podana cena towaru będzie nieprawidłowa w skutek błędnego działania systemu teleinformatyczneg


@bartosz-kaminski: ja tego punktu nie widze.

O i kolejna zmiane zauwazylem. Zniknal zapis "Dla zamowien skladanych do dnia 24.12.2014 obowiazuje: regulamin sprzedazy obowiazujacy do 24.12.2014"
W ogole to przeciez te zamowienia zlozylismy wczoraj wiec nie wiem co im da ten zapis, ze regulamin obowiazuje od dzisiaj (Pomijajac fakt, ze wedlug prawa zmiana regulaminu moze zaczac obowiazywac po 14 od wprowadzonych zmian).
Pewnie zaraz zmienia na 9 kwietnia xD
jezeli jeszcze pozwolicie sie wypowiedzieć zielonemu pionkowi ;) to miałam wrześniem podobną sytuacje z morelami ogólnie gdybym chciałaopisać całe zajscie nikt by niezrozumiał wiec napisze w skrócie.

Zamawiałam ram z tym że po normalnej cenie w momencie zamawiania produkt był dostepny (był to dzien roboczy) otrzymałam dane do wpłaty zapłaciłam 3 dni przed wysyłką zaczeły sie problemy ponieważ mój ram został sprzedany, że tak mi to Pani wyjaśniła. Z racji iż górolki
@bartosz-kaminski: hahaha
a tego tez nie bylo

Zamówienie może zostać przyjęte pod warunkiem że zarezerwowane lub zamówione Produkty będą dostępne. W przypadku braku Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o anulowaniu Rezerwacji lub Zamówienia ze względu na niedostępność jednego albo więcej Produktów lub o konieczności przedłużonego czasu oczekiwania na realizację Rezerwacji lub Zamówienia z prośbą o dyspozycję dotyczącą ich realizacji. W przypadku niedostępności Towaru albo braku woli dalszej realizacji Zamówienia lub Rezerwacji
Oho kolejna zmiana

Regulamin obowiązuje dla zamówień złożonych od 24 kwietnia 2016 roku. W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto Użytkownika, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
Grunt im się pali pod nogami i kombinują jak mogą. Oby tylko nie zapomnieli, że o ile klienta można wydymać, tak UOKIK może im się dobrać do dupy ładnie za takie cyrki w regulaminie.
Mi ogólnie bardzo nie podoba się to, jak to próbują załatwić. Nie jestem jakimś januszem, co zamierza walczyć o tę kartę, bo zapewne zawinił tutaj człowiek/automat, ale #!$%@? mnie to, że nie potrafią przyznać się do tego, że dali dupy i po cichu zmieniają sobie regulaminy i chcą teraz każdego zrobić w #!$%@?. Tak się nie robi, ale myślę że jeśli nie będzie tutaj uczciwości, to ta sprawa wyjdzie im jeszcze bokiem.