Wpis z mikrobloga

Z doświadczenia powiem, że nawet na allegro jest trudno domagać się wysyłki towaru z błędną ceną (gdzie nadrzędny jest regulamin allegro, a nie sprzedawcy), a co dopiero w sklepie internetowym, gdzie pewnie mają już zastrzeżone, że w razie błędu mogą się wycofać.
  • Odpowiedz
@ll_Mario_ll: praktyka pokazuje, że większe szanse na ugranie czegokolwiek są wtedy, kiedy już im zapłacisz i oczekujesz na towar :P tutaj mogą po prostu nie wysłać i udawać, że nic się nie stało
  • Odpowiedz
@The_Only_Right:

Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu statusu "Potwierdzenie realizacji", a w przypadku gdy wybrano sposób zapłaty opcję Przedpłata przelew lub Płatność on-line Dotpay za moment zawarcia umowy uważa się dokonanie płatności na wskazane przez sprzedawcę konto.


Ja zapłaciłem więc umowa zawarta wg. regulaminu ;-)
  • Odpowiedz