Wpis z mikrobloga

#afera #polskibus
Jak można w ogóle jeździć takimi rzeczami jak Polski Bus?
Tylko Pendolino! Pociąg to jest król środków transportu. A jak kogoś nie stać na Pendolino (chociaż wg mnie i tak jest tanie) to niech kupuje bilety zwykłych InterCity. Ja to nie wiem, cena 2 zł niższa i już ludzie zabijają o miejsca zamiast jechać szybko i wygodnie jak cywilizowany obywatel państwa Europy Środkowej.
  • 13
@KrystianEuropejski: No tak, bo dla Ciebie gosciu ktory leje innych po mordzie za to ze mu cos nie pasuje jest wyrocznia to ja gratuluje.

Przezytek? Popatrz jak Chiny, Japonia inwestyuja w szybkie koleje.
Zagladnij do naszych poludniowych i zachodnich kolegow z UE jak inwestuja w koleje szybkich predkosci i szybkie kolejki miejskie...

Nie ma to jak nie miec wlasnego zdania i jak typowa Cebula cytowac brytyjskiego buraka.
@Rupertciak: Ty nie rozumiesz, że to był żart? W Polsce nie ma takich odległości, żeby inwestować w takie pociągi, jak w Japoni. Lepiej zainwestowaliby w autostrady dostosowane do prędkości 200 km/h. Inwestowanie w koleje troche nie ma sensu, bo pkp absolutnie nie umie gospodarować pieniędzmi.
@KrystianEuropejski: To nie kolej jest winna, że PKP źle zarządza pieniędzmi. Wystarczy koleje urynkowić. Po dobry przykład jak sprawna i tania jest kolej zapraszam do Czech. Bywam tam często bo mam tam przyjaciół i mają kilku przewoźników. Leo Express - u nich wręcz trzecia klasa (do Polski to takie jak druga klasa Pendolino) z Ostravy do Pragi ostratnio jechalem za 40 KORON! 200 km/h.
W Kraju który ma 1/4 mieszkańców Polski
@Rupertciak: No bez przesady. LeoExpress chciał jeździć w polsce, ale jakiś tam urząd się nie zgodził, bo byłaby to konkurencja dla Pendolino. A autostrady mamy jakie mamy. Popatrz na Chiny, gdzie sieć autostrad jest bardzo rozwinięta. Tak, wiem, że sieć kolejowa też jest bardzo duża.
@KrystianEuropejski: Chiny są kilkanaście razy większe od Polski i mieszka tam kilkaset razy więcej osób niż w Polsce. Nie ta skala. No, ale grunt że na całą długą wypowiedź pełną przykładów uczepiasz się (zmieniając tym samym temat) tego, że LeoExpress nie otrzymało zgody w Polsce - to jest tylko kolejny argument, że to nie przewoźnicy w Polsce są winni, a system zarządzania koelją. Koniec kropa, deal with it. #czarnolisto
@seeksoul: EIC jest drogie, nawet jeśli to 60 zł przy zniżce studenckiej. Ale przyznaję Ci rację - podróżowanie PB mija się z celem. Lubię za to podróże TLK - bilety relatywnie tanie (niewiele droższe od PB), przejazd niewiele dłuższy niż zwykłym EIC, ale i tak zdecydowanie krótszy od tego oferowanego przez autobusiarzy na podobnych trasach. No i nie liczę wygody..