Wpis z mikrobloga

@muak47: ja się zgadzam z tym, że przyciski i gałki są bardziej intuicyjne. Po ciemku je można obsługiwać i bez odrywania wzroku od jezdni.
Nie zmienia to faktu, że tak będzie we wszystkich nowych autach.
@ksiak: też mnie to zastanawia bo to naprawdę dobry system i dużo daje, a skoro nawet Renault umie go zrobić prawidłowo to tym bardziej japończycy pewnie nie mieliby problemu z ponownym wdrożeniem go do swoich samochodów.
@SamiS: pewnie skończy się tak jak ktoś gdzieś napisał, że samochody z normalnymi silnikami będzie trzeba sprowadzać ze stanów.
@ksiak: tylko, że Mazda i Honda mają te systemy. Były dostępne w ich samochodach na początku lat '90. O ile się jednak nie mylę system Hondy był troszkę uboższy. To znaczy wspomagał tylko jazdę przy niższych prędkościach, głownie parkowanie. Natomiast Mazda miała dokładnie to co Renault.
tesla dla ubogich ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@paprykarzszczecinski1: Laguna Coupe to był DB9 dla ubogich więc nowe Megane może być i Teslą dla ubogich, czemu nie ( ͡° ͜ʖ ͡°) chociaż z Teslą ma niewiele wspólnego, to nawet nie hybryda.