Wpis z mikrobloga

@xetrov: > "wszystkich lepszych wersjach będzie tylko duży tablet,"

właśnie nie do końca tak jest: wszedłem specjalnie w różne wersje i już nawet nie wczytując się w
szczegółowo w opcje widać po wnętrzu, które się dopasowuje, że
nawet czwarta opcja GTline nie ma tego wielkiego tabletu za darmo a kosztuje 390€ (w tym jest nawigacja R-link)
Opcja 5 (Bose) 300Euro. W GT za 29 000Euro to
  • Odpowiedz
Na szczęście wspomniana Mazda stara się nie iść tą drogą.


@ksiak: mazda jedynie nie ma turbo, stopień skomplikowania tego silnika bardzo wysoki więc ja bym tutaj nie przesądzał wyższości silnika mazdy nad tsi, thp czy innych turbo. Poza tym jak pokazują producenci nawet "kultowi" potrafią #!$%@?ć coś prostego np. honda i jej 1.8 silnik stosowany do teraz, narzekają bardzo na wysokie zużycie oleju.
  • Odpowiedz
@elemenTH: nie wiem co jest aż tak skomplikowanego w silnikach serii skyactive. Analizując informacje w sieci, tam dużej różnicy nie ma poza wtryskiem bezpośrednim. Zaletą ich rozwiązania jest to jak ten silnik pracuje i jaki ma zakres obrotów użytecznych. Co do spalanie oleju, nie wiem ile to jest dużo ale na przykład 1.8tsi VW potrafi spalać nawet litr na 500km (wg informacji które można znaleźć w sieci). Każdy samochód spala
  • Odpowiedz
Analizując informacje w sieci, tam dużej różnicy nie ma poza wtryskiem bezpośrednim


@ksiak: a czym się różni tsi od zwykłego silnika turbo? Wtryskiem bezpośrednim, tylko tyle :)
  • Odpowiedz
Oczywiście teoretycznie na Polskę może być inna konfiguracja, ale raczej bym w to wątpił bo przecież

prościej jest produkować to samo na x rynków niż na każdy inne pakiety.


@Singularity00: często tak jest, przynajmniej w przypadku Renault.
  • Odpowiedz
@xetrov: owszem, choć ten tablet jest drogą zabawką dlatego wątpię by Renault rozdawało go tak po prostu, chyba, że faktycznie chcą przejąć rynek w Polsce nową Megane na co moim zdaniem mają szanse bo Golf jest nijaki, nowa Astra droga i też nie powala w żaden sposób. Za kilka tygodni wszystko będzie jasne.
  • Odpowiedz
mazda jedynie nie ma turbo, stopień skomplikowania tego silnika bardzo wysoki więc ja bym tutaj nie przesądzał wyższości silnika mazdy nad tsi, thp czy innych turbo.

@elemenTH: Nie widzisz roznicy miedzy silnikiem 1,2 z turbo 115KM renault, 2.0 120KM mazdy? Z sinika 1,2 wycisneli ostatnie poty aby uzyskac taką moc i długo taki silnik nie pojezdzi w przeciwnienstwie do mazdy 2.0
  • Odpowiedz
@WielkaPolska: ostatnie poty? 150 koni z litra to miały auta z lat 90 niektóre i jeżdżą do teraz, 90-100 koni z litra to taki standard lat 90 w silnikach z turbo, volvo T5 np. i jeździ to i jeździ.
  • Odpowiedz
@elemenTH: Ja cały czas mówię o benzynowych małolitrażowych silnikach, a Ty mi wyskakujesz z volvo 2.5l z turbo. Pokaż które małolitrażowe silniki z lat 90 miały 150KM z litra i nadal jeżdżą
  • Odpowiedz
@WielkaPolska: kiedyś nie robili małolitrażowych silników takich ale robili wiele co miało 90-100 koni z litra np proszę: Galant VR4, Volvo 1.9 T4, subaru impreza 2.0 280 koni nawet było, stary rover 200 turbo, lancia delta.
Z takich mniejszych np. toyota starlet turbo - 1,3 135 koni, uno nawet miało 1.3 turbo 100 koni ale tyle to z wolnossaków wyciągano bez problemu.
To takie co mi na szybko przychodzą do
  • Odpowiedz