Wpis z mikrobloga

Wracam dzisiaj z #pracbaza i włączyłem na chwilę Radio Eska. Prowadzący zadzwonił do jakiegoś #rozowypasek i zaczyna rozmowe:

- (P)rowadzacy: Co studiujesz jeśli można wiedzieć?
- (S)tudentka: Business and technology w Łodzi
- (P): *w głosie słychać takie WTF* Co to za kierunek jest?
- (S): Zarządzanie

Myślałem, że jebne w samochodzi jak to usłyszałem xD

#logikarozowychpaskow może nawet #karyna i #patologiazewsi #heheszki #studbaza #zarzadzanie #businessandtechnology (xDD)
  • 10
@kuta_senator: no to już tłumaczę, ponieważ sam jestem studentem tego kierunku. Zakładając, że to ta sama uczelnia i ten sam wydział to: studia odbywają się w języku angielskim, na wydziale, który w całości kierowany jest w języku angielskim. Przedmiot w pełnym tłumaczeniu można ująć jako zarządzanie i inżynieria produkcji. Nazwa dość długa i raczej z rzadka jest okazja by ją użyć. Gdyby ktoś zadzwonił do mnie z radia i musiałbym podać
@kuta_senator: Pewnie jak zwykle żałośnie prowadzony kierunek na dziwnej uczelni aleeeeeeee nie ma się czego śmiać (poza tą tępą dzidą studentką) ponieważ na wielu renomowanych uniwersytetach od dawna tworzy się takie połączenia pod czym kryje się zwykle zarządzanie projektami w IT (tak, ma to sens).
@dzaworek: racje masz kolego, rękę uciąć dam że to gównokierunek, ale weź pod uwagę fakt że w większości projekty IT są łamane przez inne branże np. finanse czy logistyka, są uczelnie gdzie się poważniej trochę podchodzi do tematu i taka troszkę bardziej wszechstronna osoba nakierunkowana na sławne project management ogarnia temat, a przynajmniej jak miałeś do czynienia z większymi firmami wiesz że takie rzeczy się dzieją, tak zwany amerykański styl zarządzania