Aktywne Wpisy
NaczelnyWoody +560
Ze wszystkich #mlm scamów najbardziej udanym jest bez wątpienia sekta Thermomixiarzy xD
Nakłonić jelenia na jakieś pseudoszkolenia i zakup jakiegoś starter packa z kosztem 500 zł na minusie a nakłonić jelenia na zakup gara z WiFi za 6000 zł to jest mistrzostwo świata xD
I to wszystko są młodzi ludzie, którzy śmieją się ze starców że są naiwni i kupują zwykłe garnki za kilka tys zł xdd
#frajerzyzmlm #thermomix #bekazpodludzi #quovadis
Nakłonić jelenia na jakieś pseudoszkolenia i zakup jakiegoś starter packa z kosztem 500 zł na minusie a nakłonić jelenia na zakup gara z WiFi za 6000 zł to jest mistrzostwo świata xD
I to wszystko są młodzi ludzie, którzy śmieją się ze starców że są naiwni i kupują zwykłe garnki za kilka tys zł xdd
#frajerzyzmlm #thermomix #bekazpodludzi #quovadis
mickpl +377
Orlen zaniża (lol) ceny paliw pod wybory, rząd ustalił sztucznie niższe ceny energii, Mati zastopował podwyżki biletów PKP, cały czas obowiązuje tarcza na żywność jeśli chodzi o VAT, założony deficyt budżetowy rekordowy - trudno wszystko zliczyć. Rząd nie śpi, bo trzyma kredens.
Pamiętajcie, że wszystko jest pod kontrolo XD
To nie będzie Turcja ani Węgry. To będzie Scenariusz Polski, proszę zapiąć pasy.
#inflacja #ekonomia #gospodarka #nieruchomosci #stopyprocentowe
Pamiętajcie, że wszystko jest pod kontrolo XD
To nie będzie Turcja ani Węgry. To będzie Scenariusz Polski, proszę zapiąć pasy.
#inflacja #ekonomia #gospodarka #nieruchomosci #stopyprocentowe
Wydział Kultury,Turystyki i Promocji
Naczelnik: Alicja Andrulewicz
Kontakt:
ul. Noniewicza 71A , 16-400 Suwałki
e-mail: ktp@um.suwalki.pl
Spis telefonów
Do zadań Wydziału Kultury Turystki i Promocji należą w szczególności sprawy dotyczące:
nadzoru nad działalnością miejskich instytucji kultury:
Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Suwałkach,
Muzeum Okręgowego w Suwałkach,
Suwalskiego Ośrodka Kultury w Suwałkach,
opracowania założeń programowych w zakresie rozwoju i upowszechniania kultury na terenie miasta,
współdziałania z instytucjami kultury, stowarzyszeniami i związkami twórczymi oraz innymi jednostkami w zakresie realizacji wspólnych przedsięwzięć kulturalnych,
prowadzenia rejestru miejskich instytucji kultury,
organizowania uroczystości kombatanckich i rocznicowych związanych z historią Suwałk, których organizatorem jest Prezydent,
uczestnictwa w spotkaniach roboczych związanych z organizowaniem uroczystości państwowych odbywających się na terenie Miasta,
koordynowania kalendarza imprez kulturalnych w Mieście,
nadzoru nad organizacją imprez kulturalnych szczególnie istotnych dla Miasta,
realizacji zadań w zakresie mecenatu w dziedzinie kultury Miasta Suwałk oraz przyznawania nagród i stypendiów Miasta w tej dziedzinie,
udzielania dotacji na realizację zadań publicznych Miasta Suwałk w dziedzinie kultury,
wydawania decyzji na organizację masowych imprez kulturalnych i artystycznych,
prowadzenia rejestru pomników oraz tablic pamiątkowych,
w zakresie tuiystki:
prowadzenie punktów informacji turystycznej,
współpraca z branżą tuiystyczną,
gromadzenie i opracowywanie danych dotyczących infrastruktury turystycznej i okołoturystycznej oraz turystycznych zasobów Miasta,
prowadzenie działań mających wpływ na rozwój turystyki w Suwałkach w' tym:
kreowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych,
organizację przedsięwzięć mających na celu poprawę jakości suwalskiego produktu turystycznego, w tym usług turystycznych,
tworzenie i aktualizacja miejskich szlaków turystycznych,
współpraca z podmiotami mającymi wpływ na rozwój ruchu tu 17stycznego
w Suwałkach, w tym z organizacjami pozarządowymi (ogłaszanie konkursów),
prowadzenie ewidencji niekategoryzowanej bazy noclegowej,
opracowywanie i dystrybucja materiałów w zakresie promocji turystycznej,
realizacja i przeglądy oznakowania turystycznego.
w zakresie promocji:
realizacja strategii promocji oraz kreacja marki Miasta Suwałki,
podejmowanie inicjatyw, organizacja i współudział w imprezach promujących Miasto,
przygotowywanie materiałów promocyjnych oraz ich rozpowszechnianie (wydawanie materiałów promocyjnych, udostępnianie zdjęć),
realizacja Systemu Identyfikacji Wizualnej,
współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami miejskimi i środowiskami lokalnymi oraz instytucjami i organizacjami ogólnopolskimi
i międzynarodowymi w zakresie promocji Miasta,
1) opracowywanie koncepcji, produkcja i dystrybucja gadżetów promocyjnych Miasta,
nadzór, koordynacja i monitorowanie wydawnictw promocyjnych Miasta,
tworzenie, koordynacja i monitorowanie rocznych planów promocji Miasta w'e współpracy z wydziałami i jednostkami miejskimi,
przygotowywanie multimedialnych materiałów promocyjnych (banery, internetowa, spoty reklamowe).
Wydział przy znakowaniu spraw używa symbolu „KTP”.