Wpis z mikrobloga

SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W ŚWIĘTA (LUB 18-6) BY ZDĄŻYĆ I ZAKŁAD ZATRUDNIAJĄCY KILKA TYSIĘCY OSÓB PRZETRWAŁ KRYZYS, W ICH RĘKACH LEŻĄ NIE TYLKO ICH MIEJSCA PRACY ALE Z SETEK FIRM DOSTAWCZYCH I NIE TYLKO #bydgoszcz #pesa #swieta #ekonomia #4konserwy GDYBY TO BYŁA KOPALNIA TO ZARAZ BY WYSZŁY ZWIĄZKI - DAWAĆ PODWYŻKI ALBO ZARAZ PALILIBY OPONY
f.....d - SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W...

źródło: comment_jKBIq8wEsXkg46CgzBPCMIQJh92WFrot.jpg

Pobierz
  • 127
  • Odpowiedz
@Baron_Al_von_PuciPusia: W jakim sensie niemiecki? Padło wyżej stwierdzenie że PESA to nie polska myśl techniczna co jest nieprawdą. To że jakaś tam część podzespołów powstaje i została zaprojektowana za granicą nie oznacza że sam zakład nie projektuje i nie tworzy własnych rozwiązań.
  • Odpowiedz
@ediz4: ostatni kryzys, tzn co? Bo ten kryzys to trwa od powstania ED74 wiele lat temu.

Wiemy o tym wszyscy, a przynajmniej powinniśmy że odstają od Newagu, więc po co im kibicować po co wspierać skoro można wspierać Newag?

Newag nie kłamie w mediach że robi pociąg na 250kmh, lepszy od pendolino....
  • Odpowiedz
@ediz4: ale równie dobrze zagraniczna firma może zrobić tu swoją hale do serwisowania i zatrudni tu ludzi.

wybacz ale narazie to wygląda tak jak napisałem wcześniej - nie ważne że gówno ważne że polskie.

co do 250kmh, nie mam teraz czasu bo święta ale zapisze to sobie i chętnie po świętach ci podeślę, chyba że @jacekKobr lub @eyeti coś maja
  • Odpowiedz
@Andczej:

Pesa współpracuje m.in. z Politechniką Warszawską (wspólnie zaprojektowano tramwaj)[75], Uniwersytetem Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy (staże dla studentów i absolwentów, patronat nad kołem naukowym i jedną ze specjalności)[76] oraz z Zasadniczą Szkołą Zawodową Rzemiosła i Przedsiębiorczości w Bydgoszczy (Pesa objęła patronatem klasę kształcącą przyszłych ślusarzy, elektryków i elektroników)[77]...

Choćby dla takich działań można wspierać PESE
  • Odpowiedz
To niestety żaden dowód

@ediz4: LOL.

PesaDART to elektryczne zespoły trakcyjne klasy intercity nowej generacji, przeznaczone głównie do obsługi linii dalekobieżnych dla europejskich i światowych przewoźników. Ich konstrukcja i wyposażenie pozwalają podróżować z prędkością eksploatacyjną do 250km/h przy różnych napięciach zasilania: 1,5kV DC, 3kV DC, 15kV AC, 25kV AC.


Cytat z oficjalnej strony Pesy. Faktycznie, żaden dowód. Tylko że potem większość mediów powielała te bzdury. Skądś je musieli wziąć? Właśnie
  • Odpowiedz
@ediz4: Przed chwilą napisałem jak to działa. Rzecznik prasowy/biuro prasowe Pesy (jak zwał, tak zwał) rozsyła do mediów komunikaty, które są potem powielane na portalach, w tv i w gazetach. Dziennikarze sami by sobie nie wymyślili tych 250 km/h, bo niby na jakiej podstawie, skoro ci idioci nie odróżniają nawet trakcji od sieci trakcyjnej?
  • Odpowiedz