Wpis z mikrobloga

SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W ŚWIĘTA (LUB 18-6) BY ZDĄŻYĆ I ZAKŁAD ZATRUDNIAJĄCY KILKA TYSIĘCY OSÓB PRZETRWAŁ KRYZYS, W ICH RĘKACH LEŻĄ NIE TYLKO ICH MIEJSCA PRACY ALE Z SETEK FIRM DOSTAWCZYCH I NIE TYLKO #bydgoszcz #pesa #swieta #ekonomia #4konserwy GDYBY TO BYŁA KOPALNIA TO ZARAZ BY WYSZŁY ZWIĄZKI - DAWAĆ PODWYŻKI ALBO ZARAZ PALILIBY OPONY
f.....d - SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W...

źródło: comment_jKBIq8wEsXkg46CgzBPCMIQJh92WFrot.jpg

Pobierz
  • 127
  • Odpowiedz
Niedawny rekord prędkości nie był naszym ostatnim słowem – usłyszeliśmy w firmie


@ponton: I to jest zbieżne z tym co pisałem powyżej dwukrotnie. Tylko w przeciwieństwie do Pesy, Newag podaje realistyczny termin i nie wmawia nikomu, że Impuls jest gotów pojechać 250 (350) km/h.

mówił podczas II Konwencji Badań i Innowacji członek Zarządu PESY Marcin Jędryczka. Przedstawiciel bydgoskiego producenta opowiedział zebranym o najnowszym projekcie –szybkim pociągu DART. Pojazd, którym będzie
  • Odpowiedz
@jacekKobr: Skąd masz tego newsa o 350 km/h? Po wpiszaniu w Google "pesa marcin jędryczek 350" widzę tylko jeden (dosłownie jeden) artykuł na ten temat i to z InfoRaila z 2013. Nie tam żadnego podanego źródła, nikt inny o tym nie napisał. Wygląda to na jakąś plotę, ktoś pewnie przeinaczył i z "250" zrobił "350". W kilkudziesiąciu innych artykułach mówi się, że PESA celuje właśnie w 250 km/h.
  • Odpowiedz
@jacekKobr: Meritum jest takie, że PESA twierdzi, że Dart pojedzie 250 km/h, a Newag, że Griffin pojedzie 200 km/h. Obie firmy mają te pociągi tylko na papierze.
  • Odpowiedz
@ponton: Nie odwracaj kota ogonem. Doskonale wiesz jaki jest kontekst zapowiedzi Pesy (ED250). Griffin ma się do tego nijak i jest marginalnym tematem nie znanym przez januszów kolejnictwa, którzy to jednocześnie są zasypywani informacjami o "polskim Pendolino" z Bydgoszczy. Próba niezauważenia nasilenia bydgoskiej propagandy i przykrycie tego Griffinem jest po prostu śmieszna.
  • Odpowiedz
@jacekKobr: Bo konkurencją dla Pendolino nie jest Griffin, a Impuls. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://forsal.pl/galerie/891177,duze-zdjecie,1,oto-najszybszy-polski-pociag-newag-impuls-konkurencja-dla-pendolino.html

Fakt, też mnie śmieszy ta propaganda, ale wszyscy tak robią, nie tylko Pesa. Nie rozumiem, skąd ten nagły hejt akurat na nich. Ja kibicuję obu firmom (Newag i Pesa), a mam wrażenie, że niektórzy tylko czekają na klapę Darta i najlepiej na bankructwo Pesy. Tylko że nikomu by to nie wyszło
  • Odpowiedz
Bo konkurencją dla Pendolino nie jest Griffin, a Impuls.


@ponton: Pisałem już o Impulsie (w kontekście oficjalnych sierpniowych zapowiedzi Newagu) ze 3 razy, ale ty wolisz udawać, że nie. Trudno. Z mojej strony koniec.
  • Odpowiedz