Wpis z mikrobloga

SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W ŚWIĘTA (LUB 18-6) BY ZDĄŻYĆ I ZAKŁAD ZATRUDNIAJĄCY KILKA TYSIĘCY OSÓB PRZETRWAŁ KRYZYS, W ICH RĘKACH LEŻĄ NIE TYLKO ICH MIEJSCA PRACY ALE Z SETEK FIRM DOSTAWCZYCH I NIE TYLKO #bydgoszcz #pesa #swieta #ekonomia #4konserwy GDYBY TO BYŁA KOPALNIA TO ZARAZ BY WYSZŁY ZWIĄZKI - DAWAĆ PODWYŻKI ALBO ZARAZ PALILIBY OPONY
f.....d - SZACUNEK DLA LUDZI KTÓRZY BEZ SŁOWA PRACUJĄ W BYDGOSKIEJ PESIE OD 6 DO 18 W...

źródło: comment_jKBIq8wEsXkg46CgzBPCMIQJh92WFrot.jpg

Pobierz
  • 127
  • Odpowiedz
@jacekKobr:

Rzecznik prasowy/biuro prasowe Pesy (jak zwał, tak zwał) rozsyła do mediów komunikaty, które są potem powielane na portalach, w tv i w gazetach...

Masz na to jakiś dowód bo ja widzę wpis na stronie który może być zwykłym błędem.
Dziennikarze sami by sobie nie wymyślili tych 250 km/h...
Pewnie nie ale info że Dart ma szanse na osiągnięcie takich prędkości w przyszłości były wszędzie. Mogło być tak że ktoś
  • Odpowiedz
@ediz4: Dobra, lecim dalej. Teraz sam prezes, ciemiężony ostatnio przez 3-dniowe ograniczenia w poborze mocy (w sierpniu) i kilka śmiesznych memów rozsyłanych do partnerów handlowych:

http://innpoland.pl/121219,polska-odpowiedz-na-pendolino-niedlugo-wjedzie-na-tory-nikt-jeszcze-takiego-pociagu-nie-zbudowal

W środę oficjalnie zaprezentowano DARTa, czyli najszybszy polski pociąg. Pojazd będzie mógł osiągać prędkość przekraczającą 250 km/h. - Tworzymy historię i pokazujemy, że Polacy potrafią - mówi Tomasz Zaboklicki, prezes bydgoskiej Pesy, która skonstruowała DARTa.
  • Odpowiedz
@Baron_Al_von_PuciPusia: Oj kolego. Zawsze sądziłem że masz łeb na karku i nie bawisz się w manipulacje.

Padło wyżej stwierdzenie że PESA to nie polska myśl techniczna co jest nieprawdą. To że jakaś tam część podzespołów powstaje i została zaprojektowana za granicą nie oznacza że sam zakład nie projektuje i nie tworzy własnych rozwiązań....

A więc tak.
Pojazd projektowany w całości lub w części w Polsce to polska myśl
  • Odpowiedz
@jacekKobr:

Pojazd będzie mógł osiągać prędkość przekraczającą 250 km/h...

Zapomniałeś o kolejnym akapicie

Standardowo będzie się poruszał z prędkością 160 km/h, ale możliwości ma o wiele większe - sięgające nawet 250 km/h....
  • Odpowiedz
Jeśli był projektowany przez Niemców to to niemiecka myśl techniczna montowana w Polsce.


@ediz4: Czyli Solaris to montownia niemieckiej myśli technicznej. Dobre und mocne.

ale możliwości ma o wiele większe - sięgające nawet 250 km/h....


@ediz4: Szkoda, że prezes PESY się z tego wycofał. Dartolino R.I.P. [*]
  • Odpowiedz
@Baron_Al_von_PuciPusia:

Szkoda, że prezes PESY się z tego wycofał. Dartolino R.I.P. [*]...

No wycofał ale z jakiego powodu nie wiemy. Być może testy zweryfikowały ich plany.

Czyli Solaris to montownia niemieckiej myśli technicznej. Dobre und mocne...

Nie wiem czy Solaris wszystko projektuje w Niemczech przez Niemców. Może mi powiesz
  • Odpowiedz
Zapomniałeś o kolejnym akapicie


@ediz4: O niczym nie zapomniałem. Miało być o kłamstwie "250 km/h" więc jest. Dart nie będzie mógł osiągać 250 km/h czy nawet 200. Pozostaje tylko 160 czyli prędkość obecna na polskich torach od 1986 roku. Twierdzenie że "nikt jeszcze takiego pociągu nie wyprodukował" wypowiedziane przez Zaboklickiego tylko dopełnia obrazu tej narodowopesjanistycznej groteski.
  • Odpowiedz
@jacekKobr: Artykuł czyta się cały a nie jeden akapit który tobie pasuje. Niżej jest napisane wyraźnie że DART na ten czas będzie jechał max 160
@Andczej: Nie jest ale pociągów nie kupuje się na podstawie doniesień medialnych a realnych osiągów.
  • Odpowiedz
@ediz4: ale tu chodzi o to że ta gownofiremka robiła gownoburze w mediach przy okazji premiery pendolino, to pokazuje jacy oni są, jak można ich za to szanować?

Przy okazji takiego pieprzenia w mediach dostali dotacje od państwa na rozwój.
  • Odpowiedz
No wycofał ale z jakiego powodu nie wiemy. Być może testy zweryfikowały ich plany.


@ediz4: testy takie, że konstrukcja od początku nie spełniała wymagań pociągu wysokiej prędkości (bo nie była tak projektowana wbrew twierdzeniom firmy) więc nie było czego nawet testować.
  • Odpowiedz
Artykuł czyta się cały a nie jeden akapit który tobie pasuje. Niżej jest napisane wyraźnie że DART na ten czas będzie jechał max 160


@ediz4: Nadal nie rozumiesz. Dart zbudowany przez Pesę nie jest pociągiem, który w jakiejkolwiek przyszłości może pojechać więcej niż 160 km/h. To nie jest kwestia braku kabinówki czy wymiany oprogramowania. To jest kwestia wymiany wszystkiego oprócz pudła, a i to niepewne, bo musieli je mocno na
  • Odpowiedz
@ediz4: Wychodzisz z błędnych założeń. Solaris historią sięga produkcji pojazdów marki Neoplan, które były składane w Polsce. Następie, w trakcie rozwoju, firma zaczęła produkcję pojazdów pod marką Solaris. Pierwotny projekt był stworzony przez niemieckie biuro. Design jest niemiecki. Podzespoły są zagraniczne i polskie (silniki, skrzynie to oczywiście jest zagraniczne bo tego nie robią polskie firmy). Montaż jest polski. Udziały w firmie należą do Polaków i to Polacy zarządzają firmą (ale
  • Odpowiedz
Ten tekst o 'hajspidowości' Darta to bullshit. To nie jest skład KDP i nigdy taki nie miał być. To medialna papka marketingowców od PESY. Żeby stworzyć ezt KDP należałoby go ponownie opracować.


@Baron_Al_von_PuciPusia: Podobno baza (tj. pudło i wózki) były liczone/projektowane na 250. Ale tak jak wyzej napisalem - mysle ze po obecnych zmianach konstukcyjnych zostalo z tego wielkie nic. Wiesz cos wiecej?
  • Odpowiedz